تلفن همراه

گوشی

January 20, 2013
12:34 یکشنبه، 1ام بهمنماه 1391
کد خبر: 52862

ورود یک گارانتی جدید برای گوشی‌های سونی و HTC به بازار ایران

 

آرین، نام جدیدی در عرصه فروش و خدمات پس از فروش تلفن همراه است که از این پس بیشتر درباره‌اش خواهید شنید. از ابتدای سال میلادی جدید، آرین نماینده رسمی سونی موبایل و اچ تی سی در ایران خواهد بود. اما آرین چیست و دقیقا چه خدماتی ارائه می‌دهد؟ پیش از آنکه با آرین آشنا شویم بد نیست کمی درباره نقش شرکت‌های خدمات فروش موبایل در جهان بدانیم.
 
برند‌ها و خدمات پس از فروش
 
مناسبات بازار گوشی‌های همراه معمولا به گونه‌ای است که برندها و اپراتورهای تلفن همراه، تنها محصول را تولید می‌کنند و به صورت مستقیم دستگاه‌های تولید شده را به فروش نمی‌رسانند، بلکه شرکت‌های واسطه‌ای وجود دارند که وظیفه توزیع، فروش و همچنین خدمات پس از فروش گوشی‌ها را بر عهده می‌گیرند. سونی موبایل و HTC از جمله برندهایی هستند که در سراسر دنیا، ارائه خدمات پس از فروش محصولات خود را  به توزیع‌کنندگان سپرده‌اند و «شرکت آرمان همراه آرین» به عنوان نمایندگی سونی موبایل و HTC در ایران، نقش بسزایی در توزیع، فروش و خدمات پس از فروش محصولات این دو شرکت ایفا می‌کند.
 
اهداف آرین
 
هدف آرین، بین‌المللی نمودن نمایندگی سونی موبایل و HTC است، شرکت آرمان همراه آرین قصد دارد تا با اینترنشنال نمودن نمایندگی‌های این دو برند، خدمات پس از فروش را با گارانتی اصلی ارائه دهد و به حجم بالایی از گوشی‌های همراه سونی موبایل و HTC سرویس ارائه کند. با این هدف، افرادی که نیازمند این خدمات هستند، به آسانی از سرویس‌های ارائه شده توسط شرکت آرین برخوردار خواهند شد. در همین راستا تا کنون دو دفتر نمایندگی در امارات متحده عربی و عراق تاسیس شده و به زودی در چند کشور دیگر نیز شاهد افتتاح دفاتر نمایندگی این شرکت خواهیم بود. در حال حاضر با توجه به حجم بالای سفر به عتبات عالیات و همچنین تعدد سفرهای کاری ایرانیان به امارات متحده عربی، افراد زیادی که از تلفن‌های همراه با برند سونی موبایل و HTCاستفاده می‌کنند، در صورت نیاز به خدمات پس از فروش می‌توانند به دفاتر تاسیس شده در این دو کشور مراجعه نمایند و از سرویس پشتیبانی شرکت آرمان همراه آرین بهره‌مند شوند.
 
شعبه‌های آرین
 
در حال حاضر شرکت آرین با تاسیس دو دفتر خدمات پس از فروش در تهران، قادر به ارائه سرویس به مشترکین خود است، بر طبق قوانین سازمان حمایت کننده از مصرف‌کنندگان، شرکت موظف است تا در تهران 4 دفتر نمایندگی رسمی داشته باشد و همچنین نسبت به تاسیس دفاتر نمایندگی در مراکز استان‌ها اقدام نماید که این شعبات به زودی افتتاح خواهند شد.
 
شناسایی گارانتی آرین
 
شرکت آرین علاوه بر ارائه گوشی‌هایی که با کارت گارانتی خود عرضه می‌کند به تمامی گوشی‌های Sony و HTC که با کارت گارانتی اینترنشنال خریداری شده باشند نیز خدمات پس از فروش ارائه می‌کند، نمونه کارت‌های گارانتی در زیر قابل مشاهده می‌باشد. مشتریان می‌توانند برای اطمینان از صحت گارانتی به وب‌سایت www.aryanmena.com مراجعه نمایند و IMEI گوشی خود را ثبت نمایند و یا از طریق شماره 10007676IMEI خود را پیامک نموده و از صحت آن اطمینان حاصل کنند..
 
آرین در بازار ایران
 
اولین حضور شرکت آرمان همراه آرین در بازار ایران، به عنوان فروشنده، توزیع‌کننده و ارائه دهنده خدمات پس از فروش گوشی‌های Sony و HTC، بهمن ماه 91 خواهد بود. آرین از اوایل بهمن ماه، ارائه خدمات به مشتریان خود را آغاز می‌کند و به مناسبت دهه فجر، با تمام توان و ظرفیت خود، به فروش و ارائه خدمات پس از فروش محصولات خود خواهد پرداخت.
 
تماس با آرین
 
مشتریان می‌توانند برای ارتباط با آرین با شماره021-22045962 تماس حاصل نمایند، تلفن تماس آرین همواره آماده پاسخگویی به سوالات و حل مشکلات مشتریان است. گارانتی بین‌المللی این شرکت در تمام شعبات قادر به ارائه سرویس می‌باشد و دارندگان گوشی‌های سونی موبایل و HTC می‌توانند برای اطمینان از صحت گارانتی خود به شماره 10007676 پیامک ارسال کنند. همچنین پایگاه اینترنتی «آرین» به نشانی www.aryanmena.com یکی از راه‌های آسان برای ارتباط با آرین و اطلاع از سرویس‌ها، نمایندگی‌ها و خدمات آرین است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.