اینترنت و شبکه

سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

February 12, 2013
0:04 سه شنبه، 24ام بهمنماه 1391
کد خبر: 53275

نشان تایید Toms Hardware برای روتر ایسوس

 

بر اساس اطلاعات ارائه شده در وب سایت‌ها مختلف شرکت ایسوس توانست در بررسی که توسط سایت معروف Toms hardware در زمینه محصولات شبکه بی‌سیم انجام شود نشان Elite این سایت معروف را به علت کیفیت و کارایی بالای روتر قدرتمند جدید RT-AC66U کسب کند.
 
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این روتر یکی از جدیدترین محصول ایسوس در محصول زمینه محصولات شبکه است که از امکانات و قابلیت‌های پیشرفته‌ای بهره می‌برد. این محصول از استاندارد 802.11ac پشتیبانی می‌کند که به مدد این استاندارد قادر خواهد بود  تا سرعت  انتقال اطلاعات را حداکثر به 1.75 گیگا بیت در ثانیه افزایش دهد. روتر جدید ایسوس در دو فرکانس 2.4 و 5 گیگاهرتز فعالیت می‌کند و از سه آنتن قدرتمند قابل جدا شدن بهره می‌برد. این دستگاه مجهز به یک پورت WAN، چهار پورت LAN گیگا بیتی و دو پورت 0.USB2 است که در بخش پشتی دستگاه تعبیه شده است.
 
ایسوس از همان ساختار قبلی در طراحی این محصول استفاده کرده است و به همین علت می‌توان گفت که با یک محصول جذاب که ساختاری خوب به محیط کار شما می‌دهد روبه‌رو خواهید بود. علاوه بر این موارد ایسوس تغییرات بهتری در رابط کاربری این محصول ایجاد کرده است تا کاربر بتواند راحت‌تر این روتر را مدیریت کند. در بخش فوقانی دستگاه دیود های نوری برای تعیین وضعیت دستگاه قرار دارد که این دیود‌ها به ترتیب شامل منبع تغذیه، 4 دیود برای شبکه، WAN، دو دیود برای آنتن‌ها و پورت USB است . این دستگاه از تمام سیستم‌ عامل‌های موجود در بازار پشتیبانی می‌کند و کاربر می‌تواند به راحتی از آن در سیستم عامل‌های مختلف استفاده کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.