تلفن همراه

گوشی

February 21, 2013
21:04 پنجشنبه، 3ام اسفندماه 1391
کد خبر: 53482

IDC: استفاده از دستگاه های همراه شخصی به ویژه آیفون در میان کارکنان دولتی اروپایی افزایش یافته است

 

جدیدترین بررسی مرکز تحقیقاتی IDC نشان می دهد که 60 درصد از کارکنان آژانس های دولتی اروپا از آیفون استفاده می کنند که به روشنی رشد فزاینده استفاده از سیاست های آوردن ابزارهای شخصی به محل کار (BYOD) در بخش دولتی اروپای غربی را نشان می دهد.
 
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، در این مطالعه استفاده از فن آوری موبایل و برنامه های سرمایه گذاری در اروپای غربی تحلیل شده است و نتایج بررسی سالانه IDC Government Insights متخصصان فن آوری اطلاعات و غیر متخصصان در زمینه فن آوری دولتی در فرانسه، آلمان، ایتالیا، اسپانیا و انگلیس را نشان می دهد.
 
مدیر تحقیقات IDC EMEA Government Insights معتقد است، همه گیر شدن استفاده از دستگاه ها در محل کار به سرعت به همه گیر شدن بکارگیری از برنامه های کاربردی برای سرویس های شهروندان و کارکنان داخلی، مانند BI و گزارش دهی زمان تبدیل شده است که به معنای آن است که کارکنان فن آوری اطلاعات دولتی باید قابلیت های اطمینان از اینکه راه حل ها از نظر امنیت، قابلیت همکاری با یکدیگر و مقیاس پذیری برای موسسه مناسب هستند را پرورش دهند.
 
مطالعه صورت گرفته نشان می دهد که:
 
–         در دولت مرکزی 61 درصد از شرکت کنندگان در این تحقیق در مقایسه با 72 درصد دولت های محلی در نظر دارند طی 24 ماه آینده برروی برنامه های کاربردی CRM همراه سرمایه گذاری کنند.
 
–         توسعه خط مشی های BYOD روش جدیدی را از فعالیت هم از نظر مدیریت دستگاه ( با پذیرش سریع راه حل های مدیریت دستگاه های همراه) و تامین برنامه های کاربردی ( با رشد فزاینده برنامه های کاربردی توسعه یافته توسط تامین کنندگان غیر سنتی، مانند کارکنان، شهروندان و SMEها) تعریف می کند.
 
–         متخصصان دولتی فن آوری اطلاعات باید با همکاران تجاری و کارکنان خود جهت اولویت گذاری زمینه های استفاده که در آن راه حل های همراه بتوانند از نظر بازدهی، سرویس مشتری و شفافیت ارزش افزوده به همراه داشته باشد همکاری کنند و سپس خط مشی های مناسبی را که موارد استفاده عملی را مد نظر قرار می دهند طراحی کنند.
 
–         تامین کنندگان فن آوری باید توسعه برنامه های کاربردی همراه بومی را به ویژه برای موارد استفاده مدیریت روابط شهروندان هم در آژانس های دولتی مرکزی و هم در آژانس های دولتی محلی ارائه دهند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.