اپراتورها

بازار سرمایه

تلفن همراه

February 24, 2013
15:31 یکشنبه، 6ام اسفندماه 1391
کد خبر: 53511

همراه اول پیش‌بینی سود مالی سال ۹۲ را اعلام کرد

 

همراه اول در پیش‌بینی عملکرد سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه سال ۹۲ اعلام کرد که  در مقایسه با پیش‌بینی عملکرد سال مالی قبل به ترتیب فروش ۱۱ درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش‌رفته‌ ۱۸ درصد افزایش، سود عملیاتی ۱ درصد کاهش و سود پس از کسر مالیات ۶ درصد افزایش نشان می‌دهد.
 
به گزارش آژانس خبری صنعت ارتباطات (سینا)، این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم سال مالی ۱۳۹۱ را در تاریخ‌های ۳۰ بهمن ماه ۹۰ و ۴ مرداد ماه ۹۱ و طبق اطلاعات پیوست مبلغ ۹۱۸۳ ریال اعلام کرده است.
شرکت پیش‌بینی سود هر سهم تلفیقی سال مالی ۱۳۹۱ را در تاریخ ۴ مرداد ماه ۹۱ مبلغ ۹۳۲۳ ریال اعلام کرده است.
لازم به ذکر است پیش‌بینی سود هر سهم تلفیقی سال مالی ۱۳۹۲ توسط شرکت ارایه نشده است.
بر اساس اطلاعات ارسالی شرکت ارتباطات سیار ایران، هیات‌مدیره درنظر دارد ۹۰ درصد از سود خالص را جهت تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سال ۱۳۹۲ پیشنهاد کند.
این شرکت بر اساس ابلاغیه ۳۱ فروردین ماه ۹۱ موظف به ارائه جزئیات اولین پیش‌بینی سود هر سهم مطابق مفاد دستورالعمل نحوه گزارشگری اطلاعات مالی آتی است که فایل تکمیل شده مربوطه ارائه نشده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.