اپراتورها

تلفن همراه

رگولاتوری

February 24, 2013
15:40 یکشنبه، 6ام اسفندماه 1391
کد خبر: 53519

همراه اول: چهار میلیون سیم‌کارت رندمان در انتظار قیمت‌گذاری است!

 

معاون شرکت ارتباطات سیار از انتظار حدود چهار میلیون سیم کارت همراه اول رند برای تنظیم مصوبات قانونی خبر داد.
 
محمدمهدی عطوفی در گفت‌وگو با ایسنا درباره مزایده خطوط رند همراه اول اعلام کرد: در حال حاضر به دلیل آن که مصوبه خاصی برای قیمت‌گذاری این خطوط وجود ندارد، از سال 89 تاکنون روند واگذاری این سیم‌کارت‌ها متوقف شده است.
 
معاون بازاریابی، فروش و خدمات مشتریان شرکت ارتباطات سیار با بیان این‌که در این زمینه مذاکراتی در حال انجام است،توضیح داد:‌برخی از این سیم کارت ها حتی از سال های 73 و یا 74 باقی مانده اند و اکنون در این زمینه یکی از موضوعات مهم آن است که برای ارائه و واگذاری آنها اولویت با چه افراد یا نهادهایی است.
 
عطوفی در ادامه با بیان این‌که مزایده راهکار پیشنهادی همراه اول برای فروش این خطوط به شمار می‌رود،در ارتباط با قیمت این خط ها گفت: قیمت پایه این خط‌ها 256 هزار تومان است اما در صورتی که قرار باشد این سیم کارت ها از طریق مزایده واگذار شوند، افراد می‌توانند براساس اهمیت دسترسی به خطوط رند قیمت‌های مختلفی برای خط دلخواه خود پیشنهاد کرده و بدین ترتیب در مزایده شرکت کنند.
 
معاون همراه اول در ادامه علاقه به داشتن خط‌های خاص و رند را با وضعیت اجتماعی و اقتصادی افراد مرتبط دانست و افزود: گاهی ممکن است افراد به دلیل حساسیت و یا مسوولیتی که برعهده دارند برای یک خط خاص حاضر باشند بیش از حد معمول هزینه‌ کنند.
 
وی در عین حال یادآور شد: پیش از این در مزایده‌های ما گاهی برخی خط‌ها به قیمت 10 تا 15 میلیون تومان هم به فروش رسیده و به صورت موردی مثلا برنده 57 میلیون تومانی هم داشته ایم البته برخی خط‌های رند ممکن است در بازار آزاد با قیمتی چند صد میلیون تومانی هم به فروش برسند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.