رگولاتوری

February 27, 2013
16:39 چهارشنبه، 9ام اسفندماه 1391
کد خبر: 53612

کارنامه یکساله مدیریت فضای مجازی کشور بررسی میشود

 

 
در بزرگترین گردهمایی فعالان مخابراتی کشور که در 13 اسفند ماه و در آستانه اولین سالگرد تاسیس مرکز ملی فضای مجازی کشور برگزار می شود، مدیران و تصمیم گیران مخابراتی به دنبال تبیین نقش و جایگاه سیاستگذاری در توسعه خدمات مخابراتی کشور و بررسی چالش ها و شناخت موانع پیش رو خواهند بود.
 
به گزارش گروه علمی تحلیلی طیف، علاوه بر حضور و سخنرانی تصمیم گیران حوزه سیاستگذاری فضای ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور در این همایش، سخنرانانی زبده از کشورهای آلمان، فرانسه، اتریش، کره جنوبی، بلغارستان و ترکیه با هدف تبادل دانش و ارایه تجربیات جهانی به ارایه سخنرانی خواهند پرداخت.
 
از مهمترین برنامه های این همایش نشستی تخصصی است که با حضور رییس شورای رقابت و نمایندگانی از سازمان تنظیم مقررات، مرکز ملی فضای مجازی و شرکت های PAP و سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور به بررسی کارنامه یک ساله مدیریت فضای مجازی کشور پرداخته و اینکه بالاخره متولی اصلی سیاستگذاری در حوزه ICT کشور کیست؟ و این متولی چه نقش و تاثیرگذاری بر روی روند توسعه یا عدم توسعه خدمات در بخش مخابرات کشور دارد ؟
 
همچنین علاوه بر برگزاری کارگاه های تخصصی مانند تدوین طرح تجاری مخابراتی، ایجاد برند مخابراتی و پردازش ابری توسط مشاورین زبده خارجی و داخلی ، کمیته برگزاری این همایش، با توجه به تقارن برگزاری این همایش با پایان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، نمایشگاهی از توانمندیهای شرکت های داخلی در جنب این همایش برپا نموده است.علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با دبیرخانه این همایش (88513810-021) تماس حاصل نمایند و یا به سایت WWW.TEYF.IR مراجعه نمایند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.