تلفن همراه

گوشی

March 1, 2013
11:06 جمعه، 11ام اسفندماه 1391
کد خبر: 53629

نوکیا 4 گوشی ارزان و کاربردی معرفی کرد

شرکت نوکیا از چهار گوشی جدید خود رونمایی کرد و توضیح داد که سرویس نقشه دیجیتالی آن هم‌اکنون در اختیار تمام گوشی‌های هوشمند ویندوزی که در شرکت‌های مختلف تولید شده‌اند قرار می‌گیرد.

 
Nokia Lumia 720
 
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، نخستین گوشی که نوکیا در این اقدام معرفی کرده است Lumia 720 نام دارد که در خانواده گوشی‌های متوسط طبقه‌بندی می‌شود و با دو قیمت متفاوت بر پایه امکانات f/1.9 و لنز اوپتیک Carl Zeiss به دست کاربران می رسد. قیمت پایه این گوشی 249 یورو اعلام شده است و نوکیا قصد دارد در فصل نخست 2013 این محصول را در مرحله نخست وارد هنگ‌کنگ، ویتنام و سنگاپور کند. این گوشی در فصل دوم امسال به دست ساکن چین، اروپا، آسیا، آفریقا و هند می‌رسد.
 
Nokia Lumia 520
 
گوشی دیگر نوکیا Lumia 520 نام دارد که ارزان‌ترین گوشی هوشمند این شرکت مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز فون 8 محسوب می‌شود. این گوشی هوشمند که می‌توان آن را متعلق به خانواده گوشی‌های پیشرفته دانست در فصل نخست امسال به دست کاربران هنگ‌کنگی و ویتنامی می‌رسد و فصل دوم هم وارد آمریکا می‌شود. این گوشی هوشمند هم 139 یورو قیمت دارد.
 
Nokia 105
 
سومین گوشی با نام Nokia 105 معرفی شده است و برای آن دسته از کاربرانی مناسب است که برای نخستین بار قصد خرید گوشی دارند. از امکانات این محصول می‌توان به گیرنده رادیو FM، چند ساعت هشدار دهنده، ساعت سخنگو، سیستم ضدخش و ضد گردوغبار، کلیدهای بالشی شکل و فلش نوری اشاره کرد. این گوشی با هر بار شارژ می‌تواند به مدت 35 روز انرژی را در خود نگه دارد و قیمت آن فقط 15 یورو اعلام شده است. در فصل نخست امسال ساکنان کشورهای چین، مصر، هند، اندونزی، نیجریه، روسیه، ویتنام و مناطق آفریقا، خاورمیانه، آسیا – پسیفیک و اروپا می‌توانند این گوشی را بخرند.
 
Nokia 301
 
آخرین گوشی معرفی شده هم Nokia 301 نام‌گذاری شده است که یک گوشی مقرون‌ به‌صرفه محسوب می‌شود و با رنگ‌های متنوع خود می‌تواند توجه هرکاربری را جلب کند. این گوشی در رنگ‌های فیروزه‌ای، مشکی، سیاه و سفید، زرد و سفید و با قیمت 65 یورو فروخته می‌شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.