اپراتورها

بازار سرمایه

تلفن همراه

March 6, 2013
20:40 چهارشنبه، 16ام اسفندماه 1391
کد خبر: 53789

مسعود مهردادی: همراه اول ۸هزار میلیارد تومان درآمد سالانه و ۳۷میلیون مشترک فعال دارد

MCI-logo.jpg

رییس هیات مدیره شرکت ارتباطات سیار گفت: 8 هزار میلیارد تومان سالانه عایدات شرکت ارتباطات سیار کشور است.

 
مسعود مهردادی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به بهبود و ارتقای شبکه‌های ارتباطات سیار و کیفیت خدمات به مشترکان و بهبود فنی و اهداف کمی و کیفی اظهار کرد: 8 هزار میلیارد تومان سالانه درآمد از محل فروش کارت شارژ، سیم‌کارت و دیتا از شبکه ارتباطات سیار عاید کشور می‌شود.
 
وی افزود: ؟ میلیون سیم‌کارت در دست مشترکان و 37 میلیون سیم‌کارت فعال است.
 
رییس هیات مدیره شرکت ارتباطات کشور در خصوص استانداردهای جهانی گفت: نرم جهانی استاندارد خیلی خوب است و کشور ما در حال حاضر به 114 درصد ضریب نفوذ تلفن همراه رسیده است.
 
وی تصریح کرد: سهم ما سهم مناسبی است و هدف این است که مشترکان فعال در کشور را افزایش دهیم.
 
مهردادی گفت: در نظر است که فاصله سیم‌کارت‌های فروخته شده و سیم‌کارت‌های فعال را کم کنیم و سیم‌کارت جدید دانشجویی از سال 92 در سطح کشور واگذار شود و نحوه توزیع آن اعلام می‌شود.
 
وی در خصوص اهداف شرکت ارتباطات سیار در سطح کشور در ترسیم برنامه مدون آن گفت: خدمات ارزش افزوده، افزایش دیتا، فراهم کردن بسترهای فنی و حقوقی توسعه شبکه‌ای و خدمات دیتا را به مشترکین در آینده داریم.
 
وی با اشاره به خدمات نزدیک ارتباطات سیار در استان‌های شمالی کشور در ایام نورورز و حجم ترافیک سنگین آن گفت: تمهیدات لازم در این خصوص اندیشیده شده است که از جمله برای کاهش حجم ترافیک سنگین تلفن‌های همراه در استان‌های شمالی کشور بتوانیم به صورت مقطعی خلاءها را در سطح این استان‌ها پوشش دهیم و حدود 4 هزار سایت جدید در برنامه داریم تا مشترکان در ارتباطات دچار مشکل نشوند.
 
وی گفت: ارتباطات سیار هدفش این است که در بازار جایگاه خودش را ارتقاء ببخشد و نسبت به رقبای خودش جایگاه مناسبتری داشته است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.