اپراتورها

تلفن همراه

March 11, 2013
9:23 دوشنبه، 21ام اسفندماه 1391
کد خبر: 53849

جزئیات کامل طرح تعرفه بینهایت رایتل منتشر شد

 

مشترکان دائمی رایتل با عضویت در طرح بی‌نهایت می‌توانند با پذیرش پرداخت ماهیانه ۵۰۰ هزار ریال (یک میلیون ریال در هر دوره صورتحساب) به صورت نامحدود و با رعایت مقررات مصرف منصفانه از خدمات رایتل استفاده کنند.
 
به گزارش آژانس خبری صنعت ارتباطات (سینا)، مقررات مصرف منصفانه بدین معنا است که چنانچه مشترکی با استفاده نامتعارف خود از ظرفیت‌های شبکه، به کیفیت خدمات دریافتی سایر مشترکان لطمه وارد کند، به جهت رعایت حقوق سایر مشترکان محدودیت‌هایی برای وی اعمال خواهد شد و مصرف مازاد وی با تعرفه عادی و خارج از طرح محاسبه خواهد شد.
سطح مصرف تعیین شده در مقررات مصرف منصفانه رایتل در طرح بی‌نهایت بسیار بیشتر از متوسط مصرف ماهانه یک کاربر عادی تلفن همراه است به نحوی که مشترک این طرح مجاز است بدون هیچ محدودیتی از حداقل صد تا هزار برابر یک مشترک عادی از خدمات شبکه استفاده کند.
طرح بی‌نهایت از اسفند ماه ۹۱ و به صورت محدود قابل انتخاب و استفاده بوده و شامل خدمات تماس صوتی و تصویری، پیامک و پیام چندرسانه‌ای و اینترنت است.
تماس صوتی و تصویری
مشترکینی که در این طرح عضو می‌شوند، می‌توانند تمامی مکالمات صوتی و تصویری خود را به صورت نامحدود، در تمامی ساعات شبانه روز و با تمامی مشترکین سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری رایتل، بدون نگرانی از هزینه‌های آن به انجام رسانند.
همچنین در این طرح، تماس خارج از شبکه به تمامی اپراتورهای تلفن ثابت و همراه داخل کشور تا سقف ۱۰۰۰ دقیقه در هر دوره صورتحساب برای مشترک ممکن خواهد بود.
پیامک و پیام چندرسانه‌ای
مشترکینی که طرح بی‌نهایت رایتل را انتخاب کنند، می‌توانند تمامی پیام‌های متنی فارسی و انگلیسی و چندرسانه‌ای خود را بدون محدودیت به سایر مشترکین دائمی و اعتباری رایتل ارسال کنند. همچنین در این طرح، امکان ارسال پیامک خارج از شبکه به تمامی اپراتورهای تلفن همراه داخل کشور تا سقف ۱۰۰۰ عدد در هر دوره صورتحساب برای مشترک فراهم شده است.
اینترنت
مشترکینی که طرح بی‌نهایت رایتل را انتخاب کرده‌اند، می‌توانند با استفاده از تلفن همراه خود به صورت دائمی و نامحدود به شبکه جهانی اینترنت متصل بمانند و از مزایای اینترنت پرسرعت رایتل بهره مند شوند.
شرایط عضویت در طرح
درحال حاضر عضویت در طرح ب‌ نهایت تنها برای مشترکان دائمی رایتل امکان پذیر است و برای عضویت در این طرح، مشترک دائمی باید مبلغ ۱۵۰ هزار تومان را به عنوان تضمین پرداخت از طریق وب سایت رایتل پرداخت کند. این مبلغ، به غیر از مبالغی است که بابت اشتراک ماهیانه و در هر دوره صدور قبض می‌بایست توسط مشترک پرداخت شود.
مبلغ تضمین پرداخت در پایان طرح یا در صورت انصراف مشترک از ادامه طرح به شرحی که در شرایط خاتمه یا انصراف ذکر شده است، قابل بازگشت به مشترک است.
چنانچه مشترک بدهی پرداخت نشده‌ای داشته باشد که براساس قواعد مصرف مشمول اعمال محدودیت در استفاده از رایتل باشد، امکان عضویت در این طرح حتی در صورت پرداخت مبلغ تضمین پرداخت برای وی فراهم نخواهد بود. در چنین شرایطی، در صورت تسویه بدهی قبلی توسط مشترک، عضویت در این طرح برای وی میسر خواهد شد.
شرایط استفاده و پرداخت
عضویت و محاسبات مربوط به طرح بی‌نهایت طی دوره‌های ۶۰ روزه و از زمان آغاز عضویت در طرح لحاظ می‌شود.
در هر دوره صدور صورتحساب، مبلغ یک میلیون ریال بابت ۶۰ روز متوالی عضویت در این طرح در صورتحساب مشترک لحاظ خواهد شد. به عبارت دیگر پرداخت مشترک در دوره‌های صورتحساب انجام می‌شود، اما دوره های ۶۰ روزه عضویت در این طرح الزاما منظبق بر دوره‌های دو ماهه صدور صورتحساب نخواهند بود. بدین ترتیب مشترک در هر حالتی، به ازای هر پرداخت یک میلیون ریالی در صورتحساب بابت طرح بی نهایت، ۶۰ روز کامل از این طرح بهره مند خواهد شد.
در هر زمان که مشترک عضو طرح بی‌نهایت گردد، صرف نظر از زمان باقی مانده تا انتهای دور ه صورتحساب جاری، مبلغ یک میلیون ریال بابت ۶۰ روز متوالی عضویت در این طرح به اولین صورتحساب وی افزوده خواهد شد. مشترک با پرداخت این مبلغ از تمامی خدمات طرح بدون پرداخت هرگونه وجه اضافی بهره مند می‌شود.
مبالغ مربوط به خدمات خارج از این طرح از قبیل تماس‌های بین‌الملل، رومینگ و خدمات ارزش افزوده، به صورت جداگانه محاسبه و به صورتحساب اضافه خواهد شد.
مالیات برارزش افزوده و عوارض شهرداری طبق روال قانونی آن روی مبلغ صورتحساب دوره اعمال خواهد شد.
در صورت عدم پرداخت صورتحساب در مهلت مقرر، قوانین رایتل مربوط به مشترکین بدهکار برای مشترک اعمال خواهد شد. در این حالت ادامه استفاده از طرح بی‌نهایت منوط به تسویه بدهی توسط مشترک خواهد بود.
سرعت اینترنت مشترک در طرح بی‌نهایت معادل سرعت مشترک در زمان آغاز عضویت در طرح خواهد بود. در صورت تمایل مشترک به بهره‌مندی از سرعت‌های بالاتر، شرایط افزایش سرعت اینترنت مطابق قوانین و مقررات سازمان تنظیم مقررات رادیویی کشور است.
در صورتی که مشترک در زمان آغاز عضویت در طرح، بسته‌های مصرفی فعال داشته باشد، حجم باقی مانده از بسته مصرفی وی همچنان قابل استفاده خواهد بود. لازم به ذکر است که اولویت مصرف در این موارد با بسته‌های مصرفی است.
سقف کارکرد تماس صوتی برون شبکه، ۱۰۰۰ دقیقه و سقف تعداد پیامک برون شبکه ۱۰۰۰ عدد در هر دوره ۶۰ روزه طرح بی‌نهایت است. هزینه استفاده بیشتر از حدود مذکور، بر اساس تعرفه‌های رایتل محاسبه شده و علاوه بر مبلغ عضویت در طرح به صورتحساب مشترک افزوده خواهد شد.
تمامی خدمات ارائه شده در طرح بی‌نهایت مشمول مقررات مصرف منصفانه خواهند بود. در صورت عدم رعایت این مقررات توسط مشترک، مبلغ مربوط به اضافه کارکرد وی در هر یک از خدمات طرح، نسبت به سطوح تعیین شده برای مقررات مصرف منصفانه، به صورت جداگانه و بر اساس تعرفه‌های عادی رایتل محاسبه شده و به صورتحساب اضافه خواهد شد.
شرایط خاتمه یا انصراف از طرح
مشترک می‌تواند از طریق وب سایت رایتل جهت لغو عضویت و خروج از طرح بی نهایت اقدام کند.
در صورت اتمام طرح و یا انصراف مشترک، زمان پایان عضویت مشترک، منتهی به روز آخر دوره ۶۰ روزه جاری وی خواهد بود. به عبارت دیگر، مشترک به ازای هر پرداخت یک میلیون ریالی در صورتحساب خود بابت طرح بی نهایت، ۶۰ روز کامل از این طرح بهره مند خواهد شد.
در صورت انصراف مشترک از ادامه طرح بی‌نهایت، عضویت وی در این طرح تا پایان آخرین دوره ۶۰ روزه وی ادامه خواهد داشت.
مبلغ تضمین پرداخت در پایان طرح و یا در صورت انصراف مشترک از ادامه طرح به صورت افزودن به حساب مشترک جهت استفاده آتی از خدمات رایتل قابل بازگشت به مشترک است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.