فناوری اطلاعات

March 15, 2013
20:05 جمعه، 25ام اسفندماه 1391
کد خبر: 53931

آغاز رقابتهای رباتیک در فروردین ماه 92

 

هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی روبوکاپ آزاد ایران و پنجمین سمپوزیوم بین‌المللی رباتیک و هوش مصنوعی در فروردین ماه سال 92 برگزار خواهد شد.
از 16 تا 18 فروردین ماه 1392 در نمایشگاه بین‌المللی تهران هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی روبوکاپ آزاد ایران و پنجمین سمپوزیوم بین‌المللی رباتیک و هوش مصنوعی برگزار خواهد شد.
 
در این دوره از مسابقات 950 تیم ثبت نام کردند که از این تعداد 650 تیم پذیرفته شدند. از این تعداد 36 تیم از کشورهای آلمان، ایتالیا، آمریکا، هلند، ترکیه، ژاپن، جمهوری چک، یونان، مکزیک، چین، هند و پاکستان برای حضور در مسابقات ثبت نام کردند.
 
در بخش سمپوزیوم بین المللی هوش مصنوعی نیز 170 مقاله پذیرش شده است که رشد 400 درصدی نسبت به سال گذشته داشته است.
 
در این دوره تیم‌هایی از موسسه تکنولوژی چوانگ چین، PORTO پرتغال، تگزاس آستین امریکا و میامی امریکا،  CIT3D از موسسه تکنولوژی چوانگ چو چین، هامبولت برلین آلمان و آمستردام هلند با تیم‎‌هایی از دانشگاه‌های امیرکبیر، علم و صنعت، خواجه نصیر، شهید بهشتی، فردوسی مشهد، شاهد و دانشگاه‌های آزاد اسلامی تهران مرکز، قزوین، خوراسگان اصفهان و علوم تحقیقات تهران به رقابت می‌پردازند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.