بازار سرمایه

سیستم‌عامل و نرم‌افزار

فناوری اطلاعات

March 16, 2013
10:30 شنبه، 26ام اسفندماه 1391
کد خبر: 53937

همکاران سیستم ۹۲، آماده حرکتی نو به سمت آینده‌ای بزرگ

 

گردهمایی پایان سال ۱۳۹۱ همکاران سیستم با حضور بیش از هزار نفر از همکاران این شرکت از سراسر کشور در سالن همایش‌های رازی برگزار شد. در بخش اول این گردهمایی، به رسم هرسال مدیران ارشد این شرکت، خطوط اصلی حرکت در سال آینده را با خانوادهٔ بزرگ همکاران سیستم به اشتراک گذاشتند.
 
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، در ابتدای این مراسم، محمود نظاری، رئیس هیات مدیرهٔ این شرکت، با نگاهی به عملکرد ۵ سال اخیر گفت: «عمده آنچه که در طی سال‌های اخیر بر آن تاکید کرده‌ایم، این بوده که باید از زاویهٔ مشتری و بازار به کسب و کار نگاه کنیم و مسیرهای موفقیتمان را بر اساس آن تعیین کنیم»
 
وی با اشاره به عملکرد شرکت در سال ۹۱ گفت: «همکاران سیستم در سال ۹۱، خوشبختانه در نقطهٔ بسیار خوبی است. اعداد و ارقام همکاران سیستم در صنعت نرم افزار، نمونه است. ما اطمینان داریم که ظرفیت همکاران سیستم بسیار بیشتر از این است. برای سال ۹۲، همهٔ ما باید با ‌‌نهایت انرژی و سخت کوشی کار کرده و خودمان را برای حرکتی متفاوت و نو آماده کنیم»
 
توسعه بازار با عرضه گسترده نسل جدید محصولات همکاران سیستم
 
در ادامه شهریار رحیمی، مدیر عامل شرکت همکاران سیستم، با اشاره به سرخط‌های اصلی شرکت در سال ۹۲، به تشریح اهداف توسعه‌ای و زیرساختی این شرکت پرداخت.
«عمده آنچه که در طی سال‌های اخیر بر آن تاکید کرده‌ایم، این بوده که باید از زاویهٔ مشتری و بازار به کسب و کار نگاه کنیم و مسیرهای موفقیتمان را بر اساس آن تعیین کنیم»
محمود نظاری
وی با اشاره به عرضه گسترده نسل جدید محصولات این شرکت به بازار در سال ۹۲ گفت: «نسل جدید محصولات همکاران سیستم، در سال ۹۱ با استقبال خوبِ بازار مواجه شد و پاسخگوی مناسبی برای نیاز سازمان‌های بزرگ مانند شرکت‌های نفتی و پتروشیمی بوده است. به گفته رحیمی در سال ۹۲ نیز این شرکت برنامه‌های گسترده‌ای برای توسعهٔ بازار این محصولات دارید وی گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده انتظار ما این است که طی سال‌های ۹۲ و ۹۳، بخش قابل توجهی از درآمد شرکت از محل این محصولات محقق خواهد شد»
 
مدیرعامل همکاران سیستم، ضمن اشاره به نقش تعیین کنندهٔ شرکت‌های تحت لیسانس در شبکهٔ همکاران سیستم افزود: «انتظار ما از شرکت‌های تحت لیسانس این است که همانند قبل، با حضور فعال در بازار و تدارک خود برای ارائهٔ نسل جدید سیستم‌ها به مشتریان، نقش خود در توسعهٔ بازار این محصولات را به خوبی ایفا کنند»
 
استحکام ارتباط با مشتریان فعلی، کارکنان حرفه‌ای و هوشمند
 
در بخش دیگری از سخنرانی مدیران، مهدی انصاریان، قائم مقام مدیرعامل، با تاکید بر اهمیت و ارزش مشتریان فعلی همکاران سیستم گفت: « ما برای حفظ منافع مشتریان فعلی و استحکام بخشیدن به ارتباطمان با آن‌ها، نقشی با عنوان «مدیر مشتری» را در سازمان ایجاد کرده‌ایم. وظیفه مدیر مشتری، مراقبت از رضایت مشتریان در تمام مراحل چرخه خدمات شرکت و کمک به آن‌ها برای توسعهٔ IT در سازمانشان است».
 
در ادامه، مهدی امیری، معاون توسعه منابع انسانی و IT و عضو هیات مدیرهٔ همکاران سیستم، با اشاره به نقش پرسنل در موفقیت شرکت گفت: «داشتن نیروی انسانی حرفه‌ای و با انگیزه در کنار قدرت مدیریت، عامل اصلی موفقیت‌های آتی همکاران سیستم در مسیر پیش رو خواهد بود»
 
وی همچنین، کیفیت را پیش‌نیاز رقابت در محیط کسب و کار امروز دانست و برنامه‌های همکاران سیستم برای بهبود کیفیت چرخهٔ ارزش برای مشتریان را تشریح کرد.
 
 
گردهمایی پایان سال همکاران سیستم، اسفند ماه هر سال، با حضور تمامی اعضای این شرکت از سرتاسرکشور برگزار می‌شود.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.