تلفن همراه

گوشی

March 30, 2013
17:52 شنبه، 10ام فروردینماه 1392
کد خبر: 54135

لیست بهترین گوشی‌های هوشمند جهان منتشر شد

 

اگر شما جزء آن دسته از کاربرانی هستید که برای خرید یک گوشی هوشمند پیشرفته و کاربردی قصد پرداخت پول زیاد را دارید، گزینه‌های متفاوتی پیش‌رویتان است.
 
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، افزایش سرعت تولید گوشی‌های هوشمند چهارهسته‌ای و همچنین استفاده از شارژرهای بی‌سیم باعث ایجاد استانداردهای جدید در دنیای تلفن‌های همراه شده و خط تولید محصولات اندرویدی در سراسر جهان را تغییر داده است. در این میان مدل‌های مختلف آیفون و نسل جدید گوشی‌های مبتنی بر ویندوز فون مایکروسافت هم توانسته‌اند بیش از قبل توجه کاربران را به خود جلب کند. با افزایش تنوع در این بازار کارشناسان بهترین گوشی‌های هوشمند موجود در جهان را برگزیده‌اند و لیست آن را به‌ترتیب زیر اعلام کرده‌اند.
 
گوشی هوشمند HTC One: این محصول قابلیت پشتیبانی از شبکه مخابراتی 4G LTE را دارد و شامل نمایشگر 7/4 اینچی می‌شود. این گوشی هوشمند با حافظه داخلی 32 و 64 گیگابایتی به دست کاربران می‌رسد و پردازنده مرکزی آن چهارهسته‌ای است.
آیفون 5: برای این گوشی هوشمند نمایشگر لمسی 4 اینچی از نوع Retina در نظر گرفته شده است و کاربران به کمک آن از مزایای شبکه مخابراتی 4G LTE بهره می‌برند. این گوشی هوشمند پردازنده دوهسته‌ای A6 دارد و دوربین دیجیتالی آن 8 مگاپیکسلی است که می‌تواند در فضاهای تاریک هم تصویربرداری کند.
گوشی هوشمند HTC 8X: این محصول شامل سیستم‌عامل ویندوز فون 8 می‌شود و نمایشگر لمسی آن 3/4 اینچی است. برای این گوشی هوشمند نسخه قابل‌حمل مجموعه نرم‌افزاری Office با همه ابزارهای داخلی در نظر گرفته شده است.
گوشی هوشمند Nexus 4: این محصول که نوامبر گذشته وارد بازار جهانی شد در شرکت LG و با نمایشگر 7/4 اینچی ساخته شده است. برای این گوشی هوشمند قابلیت پشتیبانی از شبکه مخابراتی 4G در نظر گرفته شده است و از دیگر امکانات آن می‌توان به دوربین 8 مگاپیکسلی اشاره کرد.
گوشی هوشمند Galaxy Note II سامسونگ: این محصول نمایشگر لمسی 5/5 اینچی دارد که می‌توان آن را دستگاهی بین گوشی‌های هوشمند و رایانه‌های لوحی دانست که بازار جهانی چنین محصولی را با نام فبلت(Phablet) هم می‌شناسد. این گوشی هوشمند با حافظه‌های داخلی 16 و 32 گیگابایتی به دست کاربران می‌رسد و به سیستم‌عامل اندروید مجهز شده است.
گوشی هوشمند Galaxy S4 سامسونگ: این محصول از اواخر ماه آپریل با قابلیت پشتیبانی از شبکه مخابراتی 4G LTE وارد بازار جهانی می‌شود و نمایشگر لمسی آن 5 اینچی HD است. این گوشی هوشمند دوربین دیجیتالی 13 مگاپیکسلی و پردازنده چهار هسته‌ای دارد و روی سیستم‌عامل اندروید نصب شده است.
گوشی هوشمند LG Optimus G: این محصول را می‌توان شبیه به Nexus 4 دانست. برای این گوشی هوشمند دوربین دیجیتالی 13 مگاپیکسلی، نماشگر لمسی 7/4 اینچی، رم 2 گیگابایتی و پردازنده مرکزی چهارهسته‌ای در نظر گرفته شده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.