بازی

فناوری اطلاعات

March 30, 2013
18:48 شنبه، 10ام فروردینماه 1392
کد خبر: 54140

شایعه: بازی بتمن جدید در دست ساخت قرار دارد

 

بنا به گفته‌های وبسایت گیم‌بلاگ فرانسوی، ویرایش بعدی از سری بازی‌های بتمن است که در دست ساخت و توسعه قرار گرفته و برای سال 2013 منتشر خواهد شد.
 
به گزارش گروه بازی‌های ویدئویی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، شایعاتی به بیرون درز کرده که سومین بازی از سری بتمن که توسط استودیو Rocksteady طراحی می‌شود، در E3 2013 معرفی و قسمت‌هایی از گیم‌پلی بازی در یکی از کنفرانس‌های اصلی مایکروسافت یا سونی برای عموم نمایش داده خواهد شد.
 
مثل همیشه سرمایه‌گذار این عنوان کمپانی برادران وارنر خواهند بود که تمامی حقوق مرتبط با این عنوان را در اختیار دارند. البته این کمپانی چند ماه پیش لفظا اعلام کرده بود که نسخه جدیدی از سری بازی‌های بتمن در راه است و طرفداران در انتهای سال میلادی باید منتظر انتشار این عنوان باشند اما به جز اعلام وجود این که چنین چیزی وجود دارد، خبر و اطلاعات دیگری منتشر نشده است. به هر حال، گفته شده که بتمن بعدی اواخر سال 2013 برای کنسول‌های نسل بعد سونی و مایکروسافت منتشر می‌شود و قطعا نمایش جذابی در E3 امسال خواهد داشت.
 
بازی Batman: Arkham Origins از سری موفق Batman که بر اساس کمیک‌های مارول نوشته و طراحی شده است، در سال‌های 2009 و 2011 توانستند به خوبی بدرخشند و حتی شماره دوم این عنوان با نام Arkham City در کنار TES V: Skyrim و Portal 2 به عنوان بهترین بازی‌های سال از سوی وبسایت‌ها و مجلات مختلف بازی‌های ویدئویی شناخته شوند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.