English

اپراتورها

تلفن همراه

April 6, 2013
23:09 شنبه، 17ام فروردینماه 1392
کد خبر: 54239

نحوه دریافت ریز مکالمات مشترکین همراه اول اعلام شد

 

مشترکین تلفن های همراه دایمی همراه اول می‌توانند به منظور دریافت اطلاعات کارکرد تلفن همراه خود به یکی از مراکز تلفن ثابت در تهران و ادارات مشترکین در سایراستان‌ها مراجعه کنند.
 
به گزارش آژانس خبری صنعت ارتباطات (سینا)، برای دریافت این خدمات، حضورمشترک تلفن همراه یا وکیل قانونی با وکالتنامه مورد قبول الزامی است و باید علاوه بر تکمیل و امضای فرم درخواست، اصل و تصویر کارت ملی و اصل وکالتنامه در صورت مراجعه وکیل قانونی نیز ارایه شود.
اشخاص دارای وکالتنامه‌های اعم از وکالت جامع، وکالت فروش، وکالت کاری،…. تنها در صورتی که صراحتا اخذ ریزمکالمات تلفن همراه با شماره تلفن در آن قید شده باشد، می‌توانند با ارائه مدارک مورد نیاز نسبت به دریافت ریزمکالمات تلفن همراه اقدام کنند.
صرفا ریزمکالمات سه دوره آخر صورتحساب قابل ارائه به مشترکین است و درصورت نقل و انتقال، ارائه ریزمکالمات به مالک جدید صرفا از تاریخ تنظیم سند امکانپذیر است.
درصورتی که مالک قدیم تلفن همراه درخواست دریافت ریزمکالمات دوره مربوط به مالکیت خود را داشته باشد به علت درج هزینه ریزمکالمات در صورتحساب مالک جدید، حضور مالک جدید نیز الزامی است.
مشترکین درصورت اعتراض نسبت به مبلغ صورتحساب خود می‌توانند پس از دریافت ریزمکالمات، شکوائیه خود را به منظور بررسی به صورت مکتوب به واحد کنترل صورتحساب (میدان ونک خیابان ونک پ۴۰) ارائه کنند.
ریزمکالمات ورودی (شماره تماس گیرنده ) تنها از طریق مراجع قضایی قابل ارائه است و هزینه مکالمات رومینگ (باتوجه به قراردادمنعقده بااپراتورمربوطه ) برحسب دقیقه محاسبه می‌شود.
در صورت ارسال پیامک در خارج از کشور شماره (۰۰۹۸۹۱۱۰۰۵۰۰) به عنوان شماره مخاطب در ریزمکالمات مشترک درج می‌شود و درصورت استفاده از سرویس انتقال مکالمه (Divert ) شماره تلفن همراه مربوطه و هزینه مکالمه در ریزمکالمه انتقال‌دهنده درج می‌شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.