سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

April 8, 2013
18:25 دوشنبه، 19ام فروردینماه 1392
کد خبر: 54295

رکورد 3D Mark توسط ایسوس شکسته شد

 

یکی از معروف‌ترین اورکلاکر های دنیا به نام Andre yang به تازگی با ثبت یک رکورد جدیدی در نرم‌افزار 3D mark 11 با استفاده از کارت گرافیک جدید شرکت ایسوس که از پردازنده گرافیکی Titan بهره می برد، در صدر خبر‌های دنیای اورکلاک قرار گرفت.
 
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این اورکلاکر  حرفه‌ای توانست با استفاده از سیستمی مجهز به پردازنده Core i7 3970X که فرکانس ان با استفاده از نیتروژن مایع تا 5700 مگاهرتز یافته بود و همچنین چهار کارت گرافیک ASUS GTX Titanکه در حالت Four way SLI کار می کردند و فرکانس پردازنده گرافیکی آن‌ها با استفاده از بلاک‌های مسی پیشرفته و نیتروژن مایع از 1006 به 1411 مگاهرتز افزایش یافته بود توانست در حالت Xtreme نرم‌افزار 3D mark 11 امتیاز نهایی 22076 را به ثبت برساند (در این حالت امتیاز کسب شده در حالت Performanceو Entry به ترتیب 37263 و 36658 بود). در این تست از مادر بورد Maximus V Extreme برای ثبت رکورد استفاده شده بود که از قابلیت‌های بالایی در زمینه اورکلاکینگ برخوردار است.
در تست دیگری که Andre Yang و اورکلاکر حرفه‌ای دیگری به نام Shamino  با استفاده از دو پردازنده گرافیکی GTX Titan که در حالت SLI کار می کردند توانست با استفاده از قطعات سخت‌افزاری قبل توانست در بخش Fire Strike رکورد جهانی 21818 را ثبت برساند که می‌توانید اطلاعات تکمیلی ان را در این لینک مشاهده کنید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.