اپراتورها

تلفن همراه

April 10, 2013
13:52 چهارشنبه، 21ام فروردینماه 1392
کد خبر: 54316

ارائه ریزمکالمات فقط توسط مراکز تلفن ثابت

 

ارائه ریز مکالمات و اطلاعات مربوط به pin و puk سیم‌کارت مشترکان همراه اول توسط مراکز تلفن ثابت انجام می‌شود.
 
 
به غیر از ارائه سرویس ریز مکالمه و اطلاعات pin و puk، بقیه کارها از جمله تعویض سیم کارت و یا مواردی از این قبیل توسط دفاتر بخش خصوصی انجام می‌شود. هزینه دریافت ریزمکالمات توسط مشترکان برای هر صفحه 50 تومان است و حتما باید مالک برای دریافت ریزمکالمات با کارت ملی خود اقدام کند.
 
مشترکان برای دریافت هرگونه سرویس می‌توانند فقط با در دست داشتن کارت ملی اقدام کنند و نیازی به سند سیم کارت نیست.
 
تغییر آدرس مشترک سیم‌کارت دائمی و اعتباری 15 هزار ریال تعرفه دارد که همه سهم دفاتر است و تغییر نام تلفن همراه دائمی، تغییرنام تلفن همراه اعتباری، تعویض سیم‌کارت مفقودی (دائمی و اعتباری) و تعویض سیم‌کارت سوخته هر کدام 50 هزار ریال است.
 
صدور قبض میان‌دوره تلفن همراه به تفکیک مبلغ رایگان است که سهم دفاتر 500 ریال بوده و اپراتور در این رابطه سهمی ندارد.
 
تعرفه انتقال وکالت به وکالت رایگان است و در این مورد سهم دفاتر 5 هزار ریال بوده و اپراتور سهمی ندارد و تعرفه پاسخ استعلام و صدور شناسنامه وکالتی هم 50 هزار ریال است، سهم دفاتر 25 هزار ریال و سهم اپراتور 25 هزار ریال است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.