بازی

فناوری اطلاعات

April 11, 2013
16:30 پنجشنبه، 22ام فروردینماه 1392
کد خبر: 54347

سیاره گمشده 3 تاخیر خورد

 

انتشار سومین نسخه از بازی سیاره گمشده که تحت نظارت شرکت کپکام در حال توسعه است اندکی به تعویق افتاد.
 
به گزارش گروه بازی‌های ویدئویی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این بازی در ابتدا قرار بود در تاریخ 25 ژوئن برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های بازی اکس باکس 360 و پلی استیشن 3 منتشر شود اما در حال حاضر، تولید این عنوان به دارزا انجامیده است و گفته شده که برای تجربه این عنوان باید تا 27 آگوست منتظر بمانیم.
 
 
هنوز دلیل خاصی برای این تاخیر بیان نشده است و حتی تریلر جدیدی هم از بازی نمایش داده نشد تا مدت زمان تاخیر 2 ماهه را بپوشاند.
 
به دلیل شباهت فراوان محیط‌های بازی به بازی Dead Space 3، عده‌ای لاست پلنت 3 را تقلید از این عنوان می‌دانند. سری بازی‌های سیاره گمشده یا لاست پلنت، از سال 2006 کار خود را روی 3 پلتفرمی که نام برده شد شروع کردند اما هیچگاه از این سری به عنوان شوترهای موفقی یاد نشده است، اما برای تجربه شوترهای ژاپنی، می‌توان در کنار Vanquish و بسیاری عناوین دیگر، این سری را هم حائز اهمیت دانست. میانگین امتیازات نسخه اول این بازی 76 بوده است که در نسخه دوم این رقم به 68 کاهش پیدا می‌کند. با توجه به تصاویر و تریلرهای نمایش داده شده به نظر نمی‌رسد که لاست پلنت 3 بخواهد عنوانی انقلابی، حتی در مقایسه با دو عنوان پیشین خود باشد، اما مسلما تابستان‌های کم حاصل شما را نسبت به این عنوان هم تشنه خواهد کرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.