بازی

فناوری اطلاعات

April 12, 2013
18:39 جمعه، 23ام فروردینماه 1392
کد خبر: 54375

بتمن: ریشه‌های آرکام توسط برادران وارنر تائید شد

 

کمپانی شهیر برادران وارنر، دیروز رسما از نسخه جدید بتمن رونمایی کردند و به آن نام Batman: Arkham Origins دادند.
 
 
به گزارش گروه بازی‌های ویدئویی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، نسخه جدید از سری بازی‌های بتمن که توسط برادران وارنر ساخته می‌شود، در دوران عصر نقره‌ای رخ می‌دهد که بیانگر روزهای ابتدایی فعالیت بتمن است. در این بازی شاهد یک قهرمان تازه کار هستیم که پختگی شخصیتی بتمن در سال‌های آینده را ندارد. بتمن در این بازی باز هم بیش از یک دشمن دارد که یکی از اصلی‌ترین‌های آنان DeathStroke نام دارد که تا به حال در دو بازی پیشین حضور نداشته است و علاقمندانی که کمیک‌های بتمن را مطالعه می‌کنند با شخصیت وی آشنا هستند.
 
ساخت بازی دیگر بر عهده استودیو RockSteady نیست و این بار برادران وارنر تصمیم گرفته‌اند تا ساخت Batman: Arkham Origins را به دست تیم WB Montreal بسپارند. البته تیم WBM، دسترسی کامل به تمامی امکانات استودیو راک‌استیدی را دارد و از این بابت جای نگرانی نیست. کارگردان بازی اریک هولمز نام دارد که سابقه کار روی عناوینی همچون Prototype و The Incredible Hulk: Ultimate Destruction را دارد.
 
بازی 25 اکتبر، تقربا اواسط آبان ماه برای هر سه کنسول Wii U، پلی‌استیشن 3 و اکس باکس 360 و همچنین رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. گفته شده که موتوری که بازی با آن ساخته می‌شود همان آنریل انجین 3 خواهد بود.
 
همزمان با عرضه این عنوان برای کنسول‌های خانگی و رایانه‌های شخصی، بازی Batman: Arkham Origins Blackgate نیز برای کنسول‌های دستی 3DS و PSVita ساخته و منتشر می‌شود. داستان این ویرایش نیز کمی بعد از Arkham Origins جریان دارد و سبک بازی 2.5 بعدی به سبک مترویدی خواهد بود. استودیو سازنده بازی هم استودیو Armature نام دارد که توسط تعداد زیادی از خالقین سه گانه متروید تاسیس شده است، بنابراین می‌توان به آینده و کیفیت این بازی نیز اطمینان داشت. Blackgate همزمان با نسخه اصلی، در 25 اکتبر 2013 منتشر می‌شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.