بازی

فناوری اطلاعات

April 12, 2013
18:39 جمعه، 23ام فروردینماه 1392
کد خبر: 54376

اخبار دنیای بازی؛ کارگردان District 9 علاقمند به ساخت فیلم Halo است

 

نیل بلومکمپ، کارگردان فیلم District 9 از علاقه خود به ساخت فیلم هیلو سخن به میان آورد و برای دریافت پروژه اعلام آمادگی کرد.
 
به گزارش گروه بازی‌های ویدئویی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، فیلم منطقه 9، سال 2009 بسیار مورد توجه منتقدین و البته عموم مردم قرار گرفت و توانست در کنار فیلم‌های بزرگ آن سال خوش بدرخشد و نامزد 4 جایزه اسکار شود. 
 
نیل بلومکمپ، نویسنده و کارگردان جوانیست که علاقه وافری به دنیای سری بازی‌های هیلو دارد و پیش از این نیز در سال 2007 با ساخت 3 فیلم کوتاه برای مجموعه هیلو و آماده کردن بازار برای عرضه هیلو 3، جوایز زیادی دریافت کرده بود. وی در مصاحبه اخیر خود با IGN گفت:
 
"من هنوز هم واقعا عاشق دنیا، جهان و فضای اساطیری هیلو هستم. اگر به من اختیاراتی داده می‌شد، فیلمی از این عنوان می‌ساختم."
 
وی در ادامه این کار را مشکل دانست و گفت:
 
"اما یک مشکلی وجود دارد. وقتی یک ایده‌ای پیش از این وجود داشته است، درک من از این دنیا و فیلم در مقابل 150 نفر دیگری که در این پروژه حضور دارند قرار می‌گیرد."
 
به نظر می‌رسد که هنوز ساخت فیلم از سری هیلو در ابهام کامل قرار دارد و مایکروسافت چندان اعتمادی به کارگردانان هالیوودی ندارد و میلی هم به ساخت یک فیلم ناموفق از روی یکی از موفق‌ترین شوترهای تاریخ ندارد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.