بازی

فناوری اطلاعات

April 20, 2013
17:31 شنبه، 31ام فروردینماه 1392
کد خبر: 54518

اکس باکس جدید در 21 مه رونمایی می‌شود

 

گزارشات ارسالی اخیر حاکی از آن هستند که در 21 مه امسال یعنی حدود 1 ماه دیگر شرکت مایکروسافت از کنسول بازی جدید خود رونمایی می‌کند.
 
به گزارش گروه بازی‌های ویدئویی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، بنا به شایعات قدرتمندی که توسط منابع و افراد مختلفی تائید شده، اکس باکس بعدی در تاریخ 21 مه یعنی تقریبا 3 ماه پس از رونمایی از کنسول پلی‌استیشن 4، مایکروسافت قصد رونمایی از کنسول نسل بعد خود را دارد. اوایل قرار بود در طول ماه فوریه از کنسول رونمایی شود اما به دلایلی این نمایش تقریبا 1 ماه عقب افتاد و گفته شده 21 مه تقریبا قطعی به نظر می‌رسد و تقریبا 2 هفته پیش از شروع نمایشگاه سالانه E3، از اکس باکس بعدی رونمایی خواهد شد تا کنفرانس 2 ساعته مایکروسافت در E3 صرف معرفی کنسول نشود.
 
اخیرا گزارشی دیگر نیز مبحث همیشه آنلاین بودن کنسول را رد کرده و گفته که کنسول جدید مایکروسافت که تمرکزش روی بازی خواهد بود هیچ نیازی به اتصال دائمی ندارد و تنها برای دسترسی به سامانه‌های آنلاین کنسول باید به اینترنت متصل باشید که امری بدیهی به نظر می‌رسد.
 
گزارش رسیده، وجود کینکت 2 را کاملا تائید می‌کند و می‌گوید آنچه تا به حال در مورد کینکت 2 شنیده‌اید حقیقت دارد. گفته شده هر دو نسخه از کنسول ویندوز 8 را به طور کامل اجرا می‌کنند.
 
هنوز این موضوع توسط مایکروسافت تائید نشده که 21 مه روز رونمایی از اکس باکس جدید خواهد بود یا خیر، اما به هر صورت مایکروسافت کنسول خود را تا پیش از کنفرانس خود در E3 معرفی خواهد کرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.