بازی

فناوری اطلاعات

April 22, 2013
22:03 دوشنبه، 2ام اردیبهشتماه 1392
کد خبر: 54577

شینجی میکامی بازی جدیدی می‌سازد

 

شینجی میکامی، خالق سبک بازی‌های ترسناک پس از مدت‌ها دوباره به سبک اصلی خود روی آورده و قصد دارد یک بازی در سبک Survival Horror خلق کند.
 
به گزارش گروه بازی‌های ویدئویی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، بازی The Evil Within اولین بازی شینجی میکامی، پدر سبک ترسناک در استودیو Tango به حساب می‌آید که از سال 2010 در حال کار روی آن بوده‌اند. شینجی میکامی خالق بازی محبوب رزیدنت اویل بوده و در سال‌های اخیر در پروژه‌های چون بازی Vanquish نیز حضور موثری داشته است اما پس از ساخت نسخه چهارم سری Resident Evil دیگر با کپکام رابطه‌ای نداشته و در تولید این نسخه‌های بعد این بازی هم متعاقبا حضوری ندارد.
 
شینجی میکامی در مورد بازی جدید خود گفت: "من و تیمم در رابطه با این بازی بسیار متعهد بودیم تا بازی‌ای را خلق کنیم که بتواند ترکیبی از ترس و اکشن را به مخاطب القا کند."
 
بازی The Evil Within که بی شباهت، چه از نظر لغوی و چه معنوی، به نام بازی Resident Evil نیست، با موتور بازی‌سازی پیشرفته‌ی id Tech 5 ساخته می‌شود که سال 2011 بازی RAGE با آن ساخته شد.
 
این عنوان توسط ناشر موفق سال‌های اخیر یعنی Bethesda Games منتشر می‌شود و در استودیو Tango و برخی دیگر از استودیو‌های زیرمجموعه زنیمکس مدیا در حال توسعه است و قرار است در تاریخ نامعلومی در سال 2014، علاوه بر رایانه‌های شخصی، هم برای کنسول‌های نسل هفتمی و هم نسل هشتمی ساخته و منتشر شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.