سیستم‌عامل و نرم‌افزار

فناوری اطلاعات

April 24, 2013
18:15 چهارشنبه، 4ام اردیبهشتماه 1392
کد خبر: 54620

صنفICT نظرات خود را در خصوص مشکلات بخشنامه 3/14 جدید درآمد بیمه اعلام کند

 

کمیته بیمه سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران تلاش می‌کند تا با جمع‌آوری نظرات صنف، مشکلات اعضاء در مورد نقایص اجرایی بخشنامه 3/14 جدید درآمد را به سازمان تامین اجتماعی اعلام کند.
 
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) از روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران، پس ازجلسات متعددی که کمیته بیمه، متشکل ازنمایندگان کمیسیون‌های نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران تشکیل داد، بیستم اسفندماه91جلسه‌ای برای بررسی مشکلات اعضا دردفتر مدیرکل درآمد سازمان تامین اجتماعی برگزار شد تا نقایص و مشکلات اجرایی بخشنامه 3/14 جدید درآمد از سوی نمایندگان نظام صنفی مطرح شود.
 
از جمله این مشکلات می توان به عدم شناخت کارشناسان درآمد واحدهای مختلف تامین اجتماعی از موضوعات قراردادی شرکت‌های انفورماتیکی اشاره کرد.
 
فریبا مهدیون، عضو هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای به عنوان یکی از نمایندگان حاضر در این جلسه گفت:« مهم‌ترین موضوعی که در این جلسه مطرح کردیم، رعایت نشدن مفاد بخش‌نامه 3/14 از سوی حسابرسان و کارشناسان سازمان تامین اجتماعی بود؛ به همین دلیل درخواست کردیم از این پس نماینده نظام صنفی رایانه‌ای تهران در هیات‌های تشخیص مطالبات حضور داشته باشد.»
 
مهدیون ادامه داد:« همچنین قرار شد تا از طرف سازمان نامه‌ای‌ در همین رابطه به اداره هیات‌های تشخیص مطالبات ارسال شود تا درخواست تغییر در آیین‌نامه اجرایی هیات‌ها به این ترتیب  بررسی شود.»
 
به گفته این عضو هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران، برخی از فعالیت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات دربخش «الف» بخشنامه 3/14 جدید درآمد به صراحت ذکر نشده است، به همین دلیل نمایندگان سازمان نظام صنفی درخواست کردند تا خدمات قراردادی شرح بند«الف» این بخشنامه اصلاح شود.
 
 مهدیون با اشاره به اینکه توافقات اولیه برای تغییرات در این بخش‌نامه صورت گرفته، توضیح داد:« به نظر ضروری است که تغییرات موردنظرسازمان نظام صنفی رایانه‌ای دربخش «الف» هر چه سریع‌تر تهیه شده و به دفتر سازمان تامین اجتماعی ارسال شود. »
 
 با توجه به اینکه تهیه اصلاحات لازم در بند «الف» بخشنامه 3/14 جدید درآمد نیاز به همکاری کلیه اعضای محترم سازمان دارد، از تمام اعضا درخواست می‌شود حداکثر تا 15اردیبهشت ماه 1392 تغییرات موردنیاز را به دبیرخانه سازمان به صورت کتبی ارسال کنند
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.