تبلت

تلفن همراه

سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

May 1, 2013
21:18 چهارشنبه، 11ام اردیبهشتماه 1392
کد خبر: 54769

عرضه یک محصول هیبریدی از ایسوس; All-in-One یا تبلت؟ مسئله این است!

 

همیشه در فیلم های سینمایی و یا کتاب های تخیلی  محصولات خاصی که عمدتا  مربوط به آینده می باشد و تصور آن برای انسان دشوار می باشد،  به نمایش گذاشته می شود و همیشه انسان به دنبال واقعیت پیوستن به این محصولات بوده است.
 
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، ایسوس نیز یکی از همین شرکت هاست که همیشه به دنبال تولید محصولاتی خاص می باشد. اما این شرکت با عرضه یک محصول هیبریدی چهره جدیدی از تکنولوژی را به نمایش گذاشت است.
 
 
این دستگاه که AiO Transformer نام دارد در واقع ترکیبی از All-in-One و تبلت می باشد که بسیار خلاقانه طراحی شده است و کاربران می تواند با خرید این محصول از چند دستگاه مختلف بهره برند.این دستگاه بسیار زیبا از یک طراحی شیک و دلنشین برخوردار می باشد و در نگاه اول بسیار جذاب به نظر می رسد.در حالت عادی این محصول یک All-in-One می باشد که از ویژه گی های مناسبی مانند بهره مندی از Windows 8 ،جدیدترین پردازنده اینتل ، فناوری SonicMaster جهت ارئه صدایی بسیار با کیفیت و غیره می باشد.اما بخش هیجان انگیز این دستگاه تبلت آن می باشد که کاربر می تواند صفحه نمایش 18.4 اینچ این دستگاه را از پایه All-in-One جدا کرده از آن به عنوان یک تبلت بسیار پیشرفته استفاده نماید.
 
صفحه نمایش Full HD IPS  این تبلت از قابلیت چند لمسی بهره می برد و کاربر به راحتی می تواند با آن ارتباط برقرا کند.همچنین  این تبلت از پردازنده ARM بهره می برد و به طور کلی مستقل از All-in-One می باشد و سیستم عامل آن نیز Android 4.1.2 است.در حالت سوم نیز کاربر می تواند پایه این تبلت را جدا گانه به یک مانیتور دیگر متصل نماید و این All-in-One را تبدیل به یک PC نماید.
 
علاوه بر این کاربر می تواند از یک تبلت ویندوز 8 نیز بهره برد.بدین ترتیب  کاربر کافی است فقط برنامه مخصوص  ایسوس را بررویسیستم عامل ویندوز و  اندروید این دستگاه نصب نماید  و این محصول را به شبکه متصل نماید .بدین ترتیب و به واسطه این نرم  افزار پس از  اینکه صفحه نمایش  را از دستگاه جدا نمود می تواند ویندوز 8 را برروی تبلت خود اجرا نمایند.این  محصول برنده جوایز معتبری مانند Red Dot Design که در زمیه طراحی می باشد،شده است.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.