تلفن همراه

گوشی

May 9, 2013
8:45 پنجشنبه، 19ام اردیبهشتماه 1392
کد خبر: 54892

هواوی باریک‌ترین گوشی هوشمند جهان را با قطر 6.2 میلیمتری ساخت

 

یک پایگاه اینترنتی فرانسوی تصاویر جدیدی از گوشی هوشمند فوق‌باریک شرکت هوواوی منتشر کرد که برخی کارشناسان از آن با نام باریک‌ترین گوشی جهان یاد می‌کنند.
 
طی دو هفته گذشته این دومین باری است که منابع آگاه تصاویر و اطلاعاتی از این محصول را منتشر می‌سازند و این اتفاقات در حالی بوده است که منابع داخلی هوواوی هم اعلام کردند که این شرکت چینی در حال کار کردن روی یک گوشی هوشمند فوق‌باریک است.
 
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این گوشی هوشمند هم اکنون با نام P6-U06 شناخته می‌شود که نام آن در سایت سازمان اخذ مجوزهای چین هم به چشم می‌خورد و گفته شده است که ضخامت این محصول کمتر از 6.2 میلیمتر است. برخی منابع آگاه هم گفته‌اند که مدل نهایی آن با ضخامت 6.18 میلیمتر به دست کاربران جهانی می‌رسد.
 
روی این گوشی هوشمند نسخه 4.1 سیستم‌عامل اندروید نصب شده است و نمایشگر 4.7 اینچی آن تصاویر را با کیفیت 720 به نمایش می‌گذارد. همچنین گفته شده است که هوواوی باریک‌ترین گوشی هوشمند جهان را به پردازنده چهارهسته‌ای با توان 1.5 گیگاهرتز برای هر هسته پردازشگر مجهز کرده و برای آن رم 2 گیگابایتی در نظر گرفته است.
 
دوربین دیجیتالی این گوشی هوشمند 5 مگاپیکسلی است و هنوز به طور دقیق مشخص نیست که شرکت هوواوی چه زمانی آن را به صورت رسمی معرفی می‌کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.