اپراتورها

تلفن همراه

May 15, 2013
19:43 چهارشنبه، 25ام اردیبهشتماه 1392
کد خبر: 55001

شسکام به ثبت رسید

 

شسکام پس از گذراندن مراحل قانونی به ثبت رسید.
 
به گزارش گروه خبری ارتباطات آنلاین، به نقل از مهندس مطهری، مدیرعامل شسکام، این شرکت پس از پشت سر نهادن مراحل قانونی و مشخص شدن اساسنامه آن، در تاریخ 23 اردیبهشت 92 با شماره ثبت 438881 در فهرست اداره ثبت شرکت ها قرار گرفت.
 
پیش از این، صابر فیضی -مدیرعامل وقت شرکت مخابرات ایران- از راه اندازی شرکت شسکام با هدف سازماندهی اشتغال فرزندان کارکنان مخابرات خبر داده بود و گفته بود این شرکت با هدف سازماندهی اشتغال فرزندان همکاران شاغل و بازنشسته و ساماندهی وضعیت کارکنان پیمانکاری شرکت مخابرات ایران ، تشکیل شد و بزودی آغاز به کار می کند.
 
وی در نشست توجیهی تشکیل « شرکت سرمایه گذاری کارکنان ارتباطات و مخابرات » (شسکام) ، در حضور مدیران شرکت مخابرات ، ضمن اعلام این خبر ، گفته بود: سامان دهی مسائل رفاهی کارکنان شرکت مخابرات ، بازارگردانی سهام مخابرات و اشتغال فرزندان همکاران شاغل و بازنشسته ، از دیگر اهداف شرکت شسکام است.
 
مهندس فیضی میزان سرمایه ی این شرکت را حدود 1000 میلیارد تومان پیش بینی کرده و گفته بود : 40 درصد سهام متعلّق به شرکت مخابرات و 60 درصد آن به کارکنان مخابرات اختصاص دارد ، که با برنامه ریزی های صورت گرفته ، شرکت تازه تأسیس ، در طرح های اجرایی غیر مخابراتی نیز ، می تواند فعالیت کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.