اپراتورها

تلفن همراه

رگولاتوری

May 17, 2013
9:06 جمعه، 27ام اردیبهشتماه 1392
کد خبر: 55036

مخابرات به دنبال تغییر تعرفه آبونمان تلفن ثابت از 63 به 985تومان است

 

جدیدترین اخبار رسیده حاکی است در شورای رقابت برای مبلغ جدید آبونمان تلفن ثابت 985 تومان پیشنهاد شده که مبلغ قدیم و فعلی آن در قبوض 63 تومان است.
 
به گزارش خبرنگار فارس، این روزها اخبار جدید از تعرفه‌های مخابرات زیاد به گوش می‌رسد.
 
پیشنهاد نرخ 985 تومانی برای آبونمان تلفن ثابت
 
مخابرات امسال پیگیر افزایش ساختار تعرفه و آبونمان تلفن ثابت است. سید مصطفی هاشمی رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران از ابتدای سال اعلام کرده: تقاضای افزایش تعرفه پالس و آبونمان به شورای رقابت ارسال شده است.
 
البته این مدیر مخابراتی نرخ پیشنهادی شرکت متبوع خود را برای مبلغ جدید آبونمان اعلام نکرد؛ اما شنیده‌ها حاکی از این است که پیشنهاد شورای رقابت برای مبلغ جدید آبونمان تلفن ثابت 985 تومان است که مبلغ قدیم و فعلی آبونمان تلفن ثابت قبوض 63 تومان است.
 
پیشنهاد نرخ 900 تومانی برای آبونمان هم‌کدی در قبوض تلفن ثابت
 
یکی دیگر از اخبار تازه مخابراتی در خصوص حذف کدهای بین‌شهری داخل استانی و هم‌کد شدن استان‌های کشور است که یک تکلیف هیئت دولت است.
 
قرار است هزینه اجرای این طرح که اجبار مصوبه دولت را پشت سر دارد، با تعیین هزینه «آبونمان هم‌کدی» ماهانه از مشترکان گرفته شود.
 
علی‌رغم ممانعت مدیران مخابرات و مدیران دولتی از اعلام رسمی نرخی که قرار است با عنوان «آبونمان هم‌کدی» در قبوض اضافه شود، شنیده‌ها حاکی از این است که برای این مبلغ روی نرخ پیشنهادی 900 تومان صحبت شده است.
 
به این ترتیب با مصوبه شورای رقابت برای نرخ 985 تومانی آبونمان تلفن ثابت و مجوز وزارت ارتباطات برای اخذ هزینه 900 تومانی آبونمان هم‌کدی، پس از هم‌کدی استان‌ها، مبلغ 1885 به قبوض تلفن ثابت اضافه می‌شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.