بازی

فناوری اطلاعات

May 17, 2013
23:48 جمعه، 27ام اردیبهشتماه 1392
کد خبر: 55046

ولفنشتاین جدید تائید شد

 

بازی جدید بتسدا که پیش از آن شایعاتی در مورد آن شنیده می‌شد Wolfenstein: The New Order نام دارد و توسط استودیو ماشین‌گیم ساخته می‌شود.
 
به گزارش گروه بازی‌های ویدئویی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، استودیو سوئدی ماشین‌گیم، از سال 2010 تا به امروز مشغول ساخت ولفنشتای: فرمان جدید بوده و رابطه تنگاتنگی با خالق این سری یعنی استودیو id Software داشته است. داستان بازی همچنان پیرامون مامور بلازکوویچ و عملیات وحشتناکیست که وی درون مرزهای آلمان و یا دیگر نقاط عملیاتی جنگ جهانی دوم سپری می‌کنم. این بار نازی‌ها جنگ جهانی را پیروز شده‌اند و در حال تدارک ارتشی روباتیک هستند تا غلبه کامل خود به دنیا را اثبات کنند اما مامور بلازکوویچ باید این فاجعه را متوقف کند.
 
از گیم‌پلی بازی تا به حال چیزی نمایش داده نشده اما طبق گفته سازندگان بازی، این عنوان قرار است سری ولفنشتاین را دوباره و از پایه معنا کند. استودیو ماشین گیم سال 2009 توسط تعدادی از اعضای استودیو Starbreeze تشکیل شد و بلافاصله در سال 2010 توسط زنیمکس مدیا، استودیو مادر بتسدا و زیرشاخه‌ها آن، خریداری شد و وظیفه ساخت ولفنشتاین جدید نیز به آن‌ها محول شد. Wolfenstein: The New Order اولین بازی این استودیو خواهد بود اما سازندگان بازی تجربه‌ی ساخت بازی موفق The Darkness و The Chronicles of Riddick: Escape From Butcher's Bay را داشته‌اند.
 
بازی در دهه 60 میلادی جریان دارد و توسط موتور id Tech 5 ساخته می‌شود. این عنوان انتهای سال 2013 میلادی برای کنسول‌های فعلی، رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل بعدی منتشر می‌شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.