تلفن همراه

گوشی

May 18, 2013
16:47 شنبه، 28ام اردیبهشتماه 1392
کد خبر: 55079

نخستین گوشی موبایل برای کودکانه ۴ساله ساخته شد

 

کارشناسان تلفن‌همراه جدیدی روانه بازار کرده‌اند که گفته می‌شود به صورت اختصاصی برای کودکان 4 ساله طراحی و تولید شده است.
 
 
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این تلفن‌همراه 1stFone نام دارد و روز گذشته توسط شرکتی معرفی شده است که این روزها گوشی‌های هوشمند با قابلیت استفاده آسان توسط افراد کهنسال را تولید می‌کند.
 
این نخستین دستگاه تلفن‌همراه جهان محسوب می‌شود که برای کودکان 4 ساله تولید شده است و برای آن دسته از کودکانی عرضه می‌شود که والدین آن‌ها تصور می‌کنند استفاده از این دستگاه برای فرزندشان لازم است.
 
این گوشی با محدودیت‌های فراوان ساخته شده است و امکان برقراری تماس را برای کودکان فراهم می‌کند. شرکت سازنده همچنین اعلام کرده است که کلیدها و بدنه این محصول متناسب با انگشتان کوچک کودکان طراحی شده است و همه امکانات مورد نیازبه راحتی در اختیار کودکان است.
 
شرکت سازنده در بیانیه‌ای اعلام کرد: «1stFone تلفن‌همراه کوچکی است که امکان برقراری تماس فقط با افرادی که مورد نیاز است را فراهم می‌کند و کارایی دیگری برای آن در نظر گرفته نشده است. این محصول مختص کودکان 4 ساله است».
 
در ادامه این بیانیه آمده است: «1stFone ساده‌ترین تلفن‌همراه جهان محسوب می‌شود که البته برای آن قابلیت‌های نوآورانه فراوانی در نظر گرفته شده است این محصول را برای کودکان منحصر به‌فرد و کاربردی می‌کند».
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.