اینترنت و شبکه

فناوری اطلاعات

May 20, 2013
9:42 دوشنبه، 30ام اردیبهشتماه 1392
کد خبر: 55121

گوگل باز هم در میان برترین‌ها اول شد

 

گزارش جدید یک شرکت کاریابی نشان می‌دهد شرکت گوگل در شش ماه آینده بهترین چشم انداز مالی را در مقایسه با دیگر شرکت‌های تجاری خواهد داشت.
 
به گزارش وب سایت zdnet، شرکت گلسدُر (Glassdoor) اخیراً با انتشار فهرستی به معرفی شرکت‌هایی پرداخته است که چشم انداز مالی و تجاری روشن‌تری در شش ماه آینده پیش روی آنها است. شرکت گوگل توانسته برترین جایگاه این فهرست را از آن خود کند.
 
در این فهرست، شرکت‌های کوالکوم و یاهو پس از گوگل به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم ایستاده‌اند.
 
بر اساس این گزارش، حدود 86 درصد از کارکنان گوگل گفته‌اند این شرکت در شش ماه آینده عملکرد قابل قبول‌تری خواهد داشت. شرکت گلسدُر در مطالعات خود چشم انداز مالی پیش روی بیش از 250 هزار شرکت تجاری را بررسی کرده است. به طور متوسط 38 درصد از کارکنان این 250 هزار شرکت پیش‌بینی کرده‌اند شرکت متبوعشان در شش ماه آینده وضعیت مالی بهتری خواهد داشت، اما این رقم در مورد شرکت گوگل 86 درصد است. 14 درصد از کارکنان گوگل نیز گفته‌اند عملکرد مالی این شرکت تفاوت چندانی با قبل نخواهد داشت.
 
در این فهرست جایگاه دوم به شرکت کوالکوم اختصاص یافته است. 76 درصد از کارکنان کوالکوم به پژوهشگران گلسدر گفته‌اند این شرکت در شش ماه آینده وضعیت مالی بهتری خواهد داشت. 24 درصد نیز گفته‌اند عملکرد مالی آن در مقایسه با گذشته تغییری نخواهد کرد. این ارقام درباره شرکت یاهو به ترتیب 75 درصد و 25 درصد است. این ارقام درباره دیگر شرکت‌هایی که نامشان وارد این فهرست شده است، نیز تقریباً مشابه گوگل و یاهو و کواکلوم است، با این تفاوت که برخی از کارکنان این شرکت‌ها گفته‌اند انتظار دارند عملکرد مالی شرکت متبوعشان در شش ماه آینده بدتر از گذشته شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.