تلفن همراه

گوشی

May 20, 2013
10:12 دوشنبه، 30ام اردیبهشتماه 1392
کد خبر: 55124

معرفی گوشی های جدید Ascend P2 و Ascend Mate به بازار خاورمیانه

 

این شرکت دو مدل از برترین های گوشی های هوشمند- بزرگترین و سریعترین را در ماه ژوئن در بازار خاورمیانه ارائه خواهد کرد.
 
 
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، هواوی پیشرو در صنعت ارتباطات و اطلاعات (ICT)، آخرین مدلهای گوشی های هوشمند خود از سری Ascend (اَسِند) را بر مبنای استراتژی جدید “Make it Possible” به منظور گسترش جایگاهش در میان 5 برند برتر گوشی دنیا به بازار خاورمیانه ارائه نمود.
 
سریعترین گوشی هوشمند 4G LTE دنیا Ascend P2 و بزرگترین گوشی هوشمند دنیا با صفحه نمایش 6.1 اینچ – در زمان معرفی محصول- Ascend Mate، که بطور رسمی در کنگره جهانی موبایل و CES معرفی شده بودند در یک مراسم باشکوه در دبی به بازار خاورمیانه معرفی شدند.
 
جیائو جیان (Mr. Jiao Jian) مدیر عامل Huawei Device خاورمیانه عنوان کرد: " برای اولین بار برند Ascend را جهت گروهی از گوشی های هوشمند هواوی، بیش از یکسال پیش اعلام و از آن زمان تاکنون یک سری گوشی های مطرح که ترکیبی از قدرت و زیبایی اند را تحت این نام معرفی کردیم. اکنون در ادامه قدرتمندسازیِ بیشتر تعهد برند هواوی در خاورمیانه بر مبنای استراتژی “Make it Possible”، ارائه Ascend Mate و Ascend P2 بازتاب اعتماد و تعهد ما مبنی بر اینکه هیچ جنبه ای نباید در طراحی یک گوشی هوشمند ایده آل مورد غفلت قرار گیرد، می باشد.
 
نسبت بدنه به صفحه نمایش Ascend Mate، 73% می باشد –بلندترین صفحه نمایش گوشی در میان هم رده های خود(در زمان ارائه محصول)- که این ویژگی کاربر را قادر می سازد از مشاهده ایمیل ها، مطالعه ودیدن عکس، فیلم و متن نهایت لذت را ببرد .
 
هواوی پیشرو در صنعت ارتباطات و اطلاعات (ICT)، آخرین مدلهای گوشی های هوشمند خود از سری Ascend (اَسِند) را بر مبنای استراتژی جدید “Make it Possible” به منظور گسترش جایگاهش در میان 5 برند برتر گوشی دنیا به بازار خاورمیانه ارائه نمود.
 
Ascend Mate با صفحه نمایش  6.1 اینچی کیفیتی خیره کننده را با وضوح تصویر 1280 720 x در اختیار ما قرار می دهد ، وضوح بی نظیر و دقت رنگهای به کار رفته به همراه صفحه لمسی جادویی این محصول باعث شده که در حین استفاده لذتی وصف نا پذیر را تجربه کنیم.
 
با ارائه تجاربی لذت بخش و خلاقانه در زمینه سرگرمی و ارتباطات، Ascend mate  همچنین بسیار باریک و شیک می باشد و به گونه ای طراحی شده که استفاده کاربر با یک دست از گوشی را با توجه به ضخامت بسیار کم 9.9 میلیمتری آن امکان پذیر ساخته است.
 
در ادامه اشرف فواخرجی معاون Huawei Device خاورمیانه گفت: با توجه به بیش از دو دهه موفقیت در حوزه اطلاعات و ارتباطات ، تجربه فعالیت مان در کانالهای توزیع، توانمندی های گسترده بخش تحقیق و توسعه، همراهی شرکای استراتژیک و اپراتورهای اصلی حوزه تله کام، هواوی امروزه در حال تبدیل به برندی مطلوب برای مصرف کننده نهایی در سراسر دنیا، شده است.
 
بیش از یک دهه است که خاورمیانه بازار کلیدی برای هواوی محسوب می شود. این شرکت در ادامه فعالیتش در حوزه تله کام، در سالهای اخیر با گوشی Ascend P1 – باریکترین گوشی هوشمند در زمان معرفی- و تبلت “MediaPad 10 FHD”  به بخش کالاهای الکترونیک مصرفی وارد شده است.
 
گسترش و توسعه هواوی در بازار خاورمیانه به شرکت کمک کرد که در بخش کسب و کار مصرف کنندگان در سراسر دنیا، به درآمد فروش 7.7 میلیارد دلار در سال گدشته -افزایش بیش از 8% در یک سال- و ارسال محصول بیش از 127 میلیون دستگاه، دست یابد.
 
هواوی هر ساله بیش از 10% از درآمد  کلی اش را در بخش تحقیق و توسعه سرمایه گذاری می کند، این شرکت 16 مرکز R&D و 28 مرکز مشارکتی نوآوری در سراسر جهان دایر نموده است. تنها در سال 2012 هواوی 4.83 میلیارد دلار – یا 13.7% از کل درآمد فروش اش- را در برنامه های تحقیق و توسعه سرمایه گذاری نمود.
 
امروزه رده اصلی گوشی های هوشمند هواوی “Ascend” به چهار سری محصول متفاوت در کلاسهای: جوانان (Youth)، طلایی (Gold)، پلاتین (Platinum) و الماس (Diamond) گسترش یافته است که هریک از آنها بسته تکنولوژی منحصربفردی را برای مشتریان مختلف و سطوح قیمتی متفاوت عرضه می کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.