بازی

فناوری اطلاعات

May 21, 2013
9:32 سه شنبه، 31ام اردیبهشتماه 1392
کد خبر: 55155

نینتندو بازی‌های جدید را سرازیر می‌کند

 

شرکت بازی‌سازی ژاپنی نینتندو، تعداد زیادی بازی جدید برای کنسول‌های خود معرفی کرد و قول داده تا ماه آینده در مراسم E3 از بزرگترین بازی خود یعنی سوپر ماریو سه بعدی جدید رونمایی کند.
 
به گزارش گروه بازی‌های ویدئویی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، بازی Sonic: Lost Worlds به صورت انحصاری برای کنسول Wii U تائید شد و در آینده اطلاعات بیشتری از آن منتشر می‌شود.
 
در جریان این کنفرانس از پیش ضبط شده‌ی اینترنتی، نینتندو تاریخ عرضه تعدادی از بازی‌ها را مشخص کرد و از چند بازی جدید هم رونمایی کرد. بازی پیکمین 3 که در ابتدا قرار بود همراه با عرضه کنسول Wii U در نوامبر سال 2012 منتشر شود، در تاریخ 26 جولای در اروپا و 4 آگوست در آمریکا منتشر خواهد شد که مصادف با ابتدای مرداد ماه امسال خواهد بود. این بازی ساخته کارگردان بزرگ بازی‌های ویدئویی و پدر بازی‌های مدرن، شیگریو میاموتو، خالق عناوینی چون ماریو و زلدا است.
 
3 بازی جدید از سری سونیک به صورت انحصاری برای نینتندو ثمره‌ی فعالیت و روابط دوستانه‌ی دو کمپانی سگا و نینتندو است. اولین بازی با نام Sonic: Lost Worlds در انحصار دو کنسول Wii U و 3DS باقی می‌ماند و احتمالا جزء عناوین انتهای سال 2013 این دو کنسول باشد. در راستای همین همکاری قوی دو جانبه، بازی Mario & Sonic: at the Sochi 2014 Olympic Winter نیز معرفی شد و قسمت‌هایی از بازی به نمایش در آمد.
 
بازی The Wonderful 101 که به کارگردانی هیدکی کامیا، کارگردان شهیر ژاپنی بازی تحسین شده‌ی Bayonetta، در تاریخ 23 آگوست در اروپا و 15 سپتامبر در آمریکا (انتهای شهریور ماه) و دو روز پیش از انتشار GTA V منتشر خواهد شد.
 
بازی Game & Wario که به نوعی نمایش دهنده‌ی قابلیت‌های کنسول Wii U است، در تاریخ 23 و 28 ژوئن (دهه ابتدایی تیر ماه) در اروپا و آمریکا منتشر شود. بازی New Super Luigi U نیز به عنوان بسته الحاقی بازی New Super Mario Bros. U در تاریخ 20 ژوئن به صورت دیجیتالی منتشر می‌شود.
 
در قسمتی دیگر، ایواتا، مدیر کل نینتندو ژاپن، اعلام کرد که در کنفرانسی دیگر پیش از E3 خرداد ماه، از بازی‌های ماریو کارت، سوپر ماریو سه بعدی و Super Smash Bros. رونمایی خواهد کرد. به نظر می‌رسد نینتندو قصد دارد از تابستان امسال کم کاری‌های 6 ماه گذشته خود را جبران کند و هر ماه حداقل 2 انحصاری بزرگ برای کنسول‌هایش روانه بازار کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.