اپراتورها

تلفن همراه

May 24, 2013
16:00 جمعه، 3ام خردادماه 1392
کد خبر: 55217

خیز شرکت‌های تبلیغات پیامکی در آستانه انتخابات; هر پیامک 66 تا 75 ریال

 

در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر، بازار تبلیغات شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پیامکی و تخفیف‌های جدید پیامک‌های انبوه نیز داغ شده و قیمت هر پیامک از 66 ریال تا 75 ریال متفاوت است.
 
به گزارش فارس کسب‌وکارهای نوین الکترونیکی مدتی است جای خود را بین بازارهای سنتی پیدا کرده‌اند.
 
توسعه وسایل ارتباطی و پررنگ شدن نقش فضای مجازی، باعث تقویت کسب‌وکارهای وابسته شده و در نتیجه امروز شاهد افزایش حضور تجارت‌هایی از جمله ارائه‌کنندگان خدمات‌ارزش‌افزوده موبایل، فروشگاه‌های اینترنتی و خدمات آن‌لاین هستیم.
 
این کسب‌وکارها نیز مانند بازار سنتی متاثر از شرایط جامعه بوده و هم‌سو با اقتضای روز حرکت می‌کنند.
 
یکی از این موارد تبلیغات پیامکی است؛ اکنون در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر، بازار تبلیغات شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پیامکی و تخفیف‌های جدید پیامک‌های انبوه داغ شده است.
 
خدمات این شرکت‌ها در ارائه پنل کاربری برای ارسال پیامک از اپراتور 1000، 2000 یا 3000 یا هر سه، ارسال پیامک به صورت منطقه‌ای و کشوری و از طریق کد پستی تقریبا مشابه است.
 
در لیست قیمت‌های این شرکت‌ها می‌توان قیمت ارسال هر پیامک تبلیغی را از 66 ریال تا 75 ریال دید که با افزایش تعداد پیامک‌های ارسالی قیمت کاهش می‌یابد.
 
در خدماتی که این شرکت‌ها ارائه می‌دهند خدمات از جمله «بازگشت هزینه پیامک‌های ارسال نشده» و «دلیوری رسمی مخابرات» مزیت محسوب می‌شوند.
 
اکنون و در آستانه انتخابات تبلیغات شرکت‌های ارائه‌دهنده پیامک‌های تبلیغاتی نیز آغاز شده و به زودی با آغاز مهلت قانونی تبلیغات ریاست‌جمهوری، شمار زیادی از این دست پیامک‌ها به دست مردم خواهد رسید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.