رگولاتوری

May 29, 2013
21:12 چهارشنبه، 8ام خردادماه 1392
کد خبر: 55314

کنفرانس خبری نامزدهای ریاست جمهوری در مرکز ملی فضای مجازی

نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری طی هفته آینده برنامه های خود جهت بهره برداری کاربردی از ظرفیت های فضای مجازی در رشد و گسترش حوزه های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی کشور را تشریح می کنند.
 
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری طی هفته آینده برنامه های خود جهت بهره برداری کاربردی از ظرفیت های فضای مجازی در رشد و گسترش حوزه های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی کشور را تشریح می کنند.
بر اساس این خبر، روابط عمومی مرکز ملی فضای مجازی، با توجه به آثار و ظرفیت­های ویژه فضای مجازی در گسترش مناسبات فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و امنیتی و تاثیر بی بدیل آن در دستیابی به حماسه سیاسی و اقتصادی، از کاندیداهای ریاست جمهوری دعوت کرده است ضمن حضور و بازدید از این مرکز، به بیان رویکردهای برنامه ای خود در خصوص بهره برداری از ظرفیت های فضای مجازی اعم از فناوری اطلاعات و ارتباطات و و بهره مندی صحیح از این فضا در رشد و تعالی کشور بپردازند.
نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این کنفرانس های خبری اختصاصی که طی هفته آینده و در جلسات مستقل برای هر نامزد انتخاباتی، با حضور نماینده رسانه های کشور برگزار می شود، ضمن بیان برنامه ها به سوالات خبرنگاران پاسخ خواهند داد.
مرکز ملی فضای مجازی در تاریخ 17 اسفند 1390 به دستور مقام معظم رهبری و با توجه به آثار چشمگیر شبکه جهانی اینترنت در ابعاد زندگی فردی و اجتماعی، لزوم برنامه‌ریزی و هماهنگی به منظور صیانت از آسیب‌های ناشی از آن، و بهره‌گیری حداکثری از فرصت‌ها در جهت ارائه خدمات گسترده و مفید به مردم، آغاز به کار کرد
شورای عالی فضای مجازی در ردیف شورای عالی امنیت ملی و شورای عالی انقلاب فرهنگی،جزو سه شورای مهم کشور هستند که ریاست آنها بر اساس قانون به عهده رئیس جمهور است.
خاطر نشان می سازد جزئیات و زمان دقیق برنامه حضور هر یک از کاندیدها متعاقبا توسط روابط عمومی مرکز ملی فضای مجازی، به رسانه ها اطلاع رسانی خواهد شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.