بازی

فناوری اطلاعات

June 11, 2013
9:39 سه شنبه، 21ام خردادماه 1392
کد خبر: 55534

کنفرانس یوبی‌سافت در E3 2013 – دار و دسته خلافکارها

فرانسوی‌ها دست خالی به آمریکا نیامده‌اند و چندین بازی بزرگ و کوچک را در کنفرانس یک ساعته‌ی خود به نمایش گذاشتند.
 
به گزارش گروه بازی‌های ویدئویی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، یوبی‌سافت کار خود را با Rocksmith 2014 آغاز کرد. این بازی که به نوعی آموزش گیتار الکتریک با استفاده از بازی و موسیقیست، قرار است نسبت به نسخه قبلی پیشرفت‌هایی داشته باشد.
 
پس از این بازی، یک بازی رایگان برای رایانه‌های شخصی به نمایش در آمد. نام این بازی 
The Mighty Quest for Epic Loot است و از همین الان می‌توانید برای نسخه‌ی بتای بازی به وبسایت بازی themightyquest.com سر بزنید و از جزئیات بیشتر خبردار شوید. اطلاعات زیادی از بازی در دسترس نیست، اما به نظر بازی حالت پلتفرمر و طنزگونه خاصی با گرافیک فانتزی داراست.
 
پس از معرفی یک بازی شاد، نوبت به سم فیشر، قهرمان آمریکایی و ماجراجویی‌های جدیدش می‌رسد. چیزی تا عرضه بازی در اواخر مرداد ماه امسال باقی نمانده و یوبی‌سافت می‌خواهد با این عنوان نیمه دوم سال 2013 را خوب استارت بزند. آنچه نمایش داده شد صرفا جهت یادآوری برخی جزئیات بازی بود و نکات جدیدی در بر نداشت.
 
اواخر تابستان امسال بازی Rayman: Legends منتشر می‌شود. این عنوان نیز در طور کنفرانس نمایش قابل قبولی داشت. اگرچه به گیم‌پلی بازی چندان اشاره‌ای نشد، اما برای آماده سازی طرفداران بازی، این ویدئو جالب و حاثز اهمیت بود. گفته شد که در این بازی بیش از 120 مرحله متفاوت وجود دارد.
 
بازی South Park: The Stick of Truth که جذابیت‌های بالایی برای طرفداران سریال طنزی با همین نام دارد نمایش کلاسیکی داشت و نقاط مهم و برجسته این بازی را نمایان کرد. در این تریلر دلیل پرطرفدار بودن این بازی را کاملا متوجه می‌شوید و آن چیزی نیست جز زبان طنز بازی‌سازان و نویسندگان آن.
 
اما اولین بازی کاملا نسل بعد یوبی‌سافت با نام The Crew رونمایی شد. از 2 هفته پیش شایعه شده بود که چنین بازی‌ای در دست ساخت قرار گرفته و در E3 رونمایی شود اما یک چیز درست از آب در نیامد. گفته شده بود این بازی رقیب فورتزا و گرن توریزمو خواهد بود، اما این بازی بیشتر به بازی‌هایی چون Need For Speed شباهت دارد. گرافیک و عظمت نقشه‌ی بازی قابل ستایش است و با توجه به آنچه از گیم‌پلی نمایش داده شد باید منتظر یک ریسینگ بی‌نظیر از سوی یوبی سافت باشیم.
 
از دو بازی Watch Dogs و Assassin's Creed IV: Black Flag تنها تصاویری سینمایی به نمایش در آمد و احتمال می‌رود نمایش گیم‌پلی هر دو بازی به کنفرانس سونی موکول شده باشد.
 
بازی Trials Fusion نیز برای کنسول‌های این نسل و نسل بعد و همچنین رایانه‌های شخصی تائید شد و البته یک بازی انحصاری برای Xbox One هم نمایش داده شد. این بازی با نام Rabbids Invasion بیشتر قرار است به شما قابلیت‌های کینکت را نشان دهد تا اینکه بازی جذاب و لذت بخشی باشد.
 
در انتها یوبی‌سافت با نمایشی خیره کننده از بازی The Division رسما کنفرانس 75 دقیقه‌ای خود را به پایان رساند. بازی The Division به معنای واقعی کلمه یک بازی نسل بعدی با گرافیک استثنائیست که حتی نمی‌توان آن را با بازی Watch Dogs مقایسه کرد که سال گذشته همه را انگشت به دهان گذاشته بود. اطلاعات بیشتر از این بازی به زودی منتشر می‌شود. گفته شده که این بازی برای PS4 و XOne منتشر می‌شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.