اپراتورها

تلفن همراه

June 12, 2013
14:22 چهارشنبه، 22ام خردادماه 1392
کد خبر: 55554

همراه اول: شرکت برتر بخش ارتباطات ITIEC۲۰۱۳ شدیم

همراه اول طی اطلاعیه ای اعلام کرد: در اولین همایش بین المللی صنعت و صادرات فناوری اطلاعات، از همراه اول به عنوان شرکت برتر بخش ارتباطات کشور تقدیر شد.
 
براساس اعلام وبسایت رسمی همراه اول:  عصر روز سه شنبه ۲۱ خردادماه اولین همایش بین المللی صنعت و صادرات فناوری اطلاعات(ITIEC۲۰۱۳) با معرفی شرکت های برتر حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور به کار خود پایان داد. در این همایش سه روزه که از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت در مرکز همایشهای بین المللی صداوسیما برگزار شد؛ مدیران، اندیشمندان و صاحبنظران ایرانی و خارجی حوزه ICT، به ایراد سخنرانی، ارائه مقالات علمی و برپایی کارگاه های آموزشی پرداختند.
 
در این گزارش آمده: در همایش بین المللی ITIEC۲۰۱۳، دکتر مهدی غضنفری وزیر صنعت، معدن و تجارت طی سخنانی بر اهمیت تجارت و صادرات IT در صنعت کشور تاکید کرد. در این مراسم شرکت های برگزیده و برتر کشور در حوزه های تجارت الکترونیک، ارتباطات، IT و نرم افزار معرفی شدند و با لوح و تندیس ویژه مورد تقدیر قرار گرفتند. 
 
همراه اول اعلام کرده: در بخشی از تقدیرنامه همراه اول خطاب به مهندس صدوقی مدیرعامل اپراتور اول آمده است: "از همکاری مثبت حضرتعالی به عنوان مدیرعامل برترین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور و برگزیده در بخش ارتباطات اولین همایش بین المللی صنعت و صادرات فناوری اطلاعات در راستای اهداف همایش برخود می بالیم".
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.