اپراتورها

تلفن همراه

June 15, 2013
18:26 شنبه، 25ام خردادماه 1392
کد خبر: 55598

MTN خدمات LTE را در آفریقای جنوبی گسترش می‌دهد

شرکت ارایه دهنده خدمات موبایلی MTN اعلام کرد که گستره شبکه مخابراتی LTE خود را در منطقه آفریقای جنوبی افزایش داده است و سرویس‌های مربوط به آن را در اختیار مشترکان ثابت و اعتباری خود می‌گذارد.
 
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، شرکت MTN با انتشار بیانیه‌ای در این خصوص توضیح داد: «MTN اعلام می‌کند که آخرین فناوری‌های بین‌المللی در حوزه ارتباطات بی‌سیم را با سرعت بالا برای انتقال اطلاعات در اختیار مشترکان ثابت و اعتباری خود می‌گذارد. کاربران هم‌اکنون می‌توانند در سراسر آفریقای جنوبی به خدمات LTE دسترسی داشته باشند و با سرعت بالاتر به خطوط اینترنتی دسترسی پیدا کنند و تجربه بهتری در این زمینه کسب کنند».
 
"سارام تائوکوبونگ"(Serame Taukobong) مدیر بازاریابی MTN همچنین تایید کرد که بسته‌های پیش‌پرداختی LTE هم‌اکنون روی کارت‌ها آماده شده است و به زودی در اختیار مشترکان آفریقایی قرار می‌گیرد.
 
در ادامه بیانیه این شرکت مخابراتی آمده است: «مشترکان شبکه مخابراتی MTN هم‌اکنون می‌توانند روی گوشی‌های خود به خطوط پهن‌باند اینترنتی با سرعت 70 مگابایت در ثانیه دسترسی داشته باشند. بسته‌های LTE برای مشترکان پیش‌پرداختی هم‌اکنون در مرحله تکمیل و توسعه به سر می‌برد و شرکت MTN به زودی خبر عرضه آن‌ها به بازار را منتشر می‌کند».
 
این شرکت همچنین تاکید کرده است که مشترکان جدید آن می‌بایست سیم‌کارت‌های 128k LTE را خریداری کنند و سرویس LTE VAS را نیز برای خود فعال کنند. این در حالی است که مشترکان کنونی که دستگاه‌هایی با قابلیت پشتیبانی از خدمات LTE در اختیار دارند، می‌توانند بدون پرداخت هزینه خدمات این شبکه مخابراتی را در اختیار بگیرند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.