باندپهن

باندپهن ثابت

June 15, 2013
19:16 شنبه، 25ام خردادماه 1392
کد خبر: 55603

زیرساخت از وضعیت پایدار اینترنت در زمان انتخابات خبرداد

شرکت ارتباطات زیرساخت تاکید کرد ظرف روز گذشته (روز برگزاری انتخابات ریاست جمهوری) و امروز (روز اعلام نتیجه نهایی) شبکه ارتباطی کشور وضعیت پایدار و بدون مشکلی را تجربه کرده است.
 
مدیر کل روابط عمومی شرکت ارتباطات زیرساخت در گفت‌وگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: خوشبختانه ظرف این مدت شبکه ارتباطی زیرساخت وضعیت نرمال داشته و هیچ‌گونه مشکلی را مشاهده نکرده‌ایم.
 
مدیر کل روابط عمومی شرکت ارتباطات زیرساخت با بیان این که در این مدت در شبکه بین استانی و بین‌الملل هیچ‌گونه قطعی و حمله‌ای وجود نداشته یاد‌آور شد: از صبح امروز با توجه به حضور حماسی مردم در انتخابات طبعا جمعیت بسیاری پیگیر نتیجه انتخابات بوده‌اند به همین دلیل ترافیک سایت‌ها و بخصوص سایت‌های خبری بالا رفته و ممکن است این موضوع موجب کندی در برخی سایت‌ها و به ویژه سایت‌های خبری شده باشد.
 
وی با بیان این‌که ترافیک این سایت‌ها در ساعات اولیه شمارش آرا ترافیک نرمالی نخواهد بود، اظهار کرد: پس از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری وضعیت این سایت‌ها هم به‌طور عادی به شرایط قبلی باز خواهد گشت.
 
وی در پاسخ به این‌که آیا پهنای باند ویژه‌ای برای این روزها و شرایط در نظر گرفته نشده است، توضیح داد: شرکت ارتباطات زیرساخت آمادگی ارائه پهنای باند بیشتر را دارد، اما تاکنون درخواستی در این زمینه وجود نداشته و تنها چندی پیش برخی استانداری‌ها و فرمانداری‌ها بودند که درخواست دریافت پهنای باند بیشتر را داشتند که این پهنای باند در اختیار آنها قرار گرفت.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.