تلفن همراه

گوشی

June 17, 2013
8:13 دوشنبه، 27ام خردادماه 1392
کد خبر: 55629

یک تبلت Full HD و یک تبلت خوش قیمت از خانواده MeMO Pad در راه اند

ایسوس در نمایشگاه کامپیوتکس 2013 تایوان، با معرفی دو تبلت جدید 7 و 10 اینچی از خانواده MeMo Pad تنوع تبلت های آندروییدی خوش قیمت خود را گسترش داد.
 
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، MeMO Pad HD 7 که به سیستم عامل آندرویید 4.2 Jelly Bean مجهز شده به رغم قابلیت های فراوان و کیفیت بالا از قیمت مناسبی برخوردار است… این تبلت که تنها 302 گرم وزن 10.8 میلی متر ضخامت دارد به پردازنده چهار هسته ای و یک گیگابایت رم مجهز شده و نرم افزارهای مختلف آندروییدی را به راحتی اجرای می کند.
 
این محصول از صفحه نمایشی IPS چندلمسی با زاویه دید 170 درجه و رزولوشن 800*1280 بهره می برد. از دیگر ویژگی های این تبلت 7 اینچی  ایسوس می توان به اسپیکر داخلی استریو مجهز به فناوری صدای تقویت شده SonicMaster اشاره کرد. دوربین جلویی 1.2 مگاپیکسلی برای ارتباطات تصویری و دوربین پشتی 5 مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری HD نیز این تبلت را از رقبای هم رده خود متمایز می کند.
 
با باتری لیتیوم پلیمری این دستگاه می توانید تا 10 ساعت بدون شارژ مجدد فیلم HD تماشا کنید. ایسوس برای این تبلت 16 گیگابایت فضای رایگان ذخیره سازی آنلاین در Asus WebStorage در نظر گرفته است. همچنین شما می توانید با استفاده اسلات Micro SD فضای دخیره سازی روی تبلت را افزایش دهید.گفتنی است MeMO Pad HD 7 در رنگ های آبی تیره، سفید، صورتی و سبز وارد بازار خواهد شد.
 
اما تبلت 10 اینچی جدید ایسوس از این سری، MeMO Pad FHD 10 نام دارد که به سیستم عامل آندرویید 4.2 Jelly Bean و پردازنده 2 هسته ای 1.6 گیگاهرتزی Z2560 اتم اینتل مجهز شده است. ویژگی بارز این تبلت صفحه نمایش Full HD با رزولوشن فوق العاده 1200*1920 از نوع IPS و زاویه دید گسترده 178 درجه است.
 
این تبلت در دو مدل 16 و 32 گیگابایتی عرضه شده و هر دو مدل از یک اسلات کارت حافظه Micro SD برای افزایش فضای ذخیره سازی و 5 گیگابایت فضای رایگان ذخیره سازی آنلاین در Asus WebStorage به صورت مادام العمر بهره مند هستند.
 
این مدل نیز به اسپیکر استریو با فناوری صدای SonicMaster ایسوس مجهز شده که این فناوری به همراه صفحه نمایش 10 اینچی Full HD گزینه ایده آلی برای تماشای ویدیو و بازی کردن با رزولوشن 1080p است که این تبلت را در سری تبلت های محبوب علاقه مندان بازی قرار خواهد داد.
 
از سوی دیگر پشتیبانی از فناوری Hyper-Threading اینتل در این تبلت کارایی گرافیکی را افزایش میدهد و باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود.  MeMO Pad FHD 10 که تنها 580 گرم وزن و 9.5 میلی متر ضخامت به دوربین 1.2 مگاپیکسلی برای ارتباطات تصویری مجهز شده است. همچنین دوربین 5 مگاپیکسلی در پشت این تبلت قابلیت فوکوس خودکار و فیلمبرداری 1080p را به کاربر می دهد. دیگر فناوری به کار رفته در این محصول ASUS Miracast نام دارد که این فناوری اتصال بی سیم تبلت به تلویزیون یا ویدیو پروژکتور مجهز به WiFi را برای به اشتراک گذاری عکس، فیلم و پرزنتیشن ممکن می سازد.
 
ایسوس MeMO Pad FHD 10 را در سه رنگ آبی تیره ، سفید حریری و صورتی روشن با بدنه ای بافت دار به بازار عرضه می شود.
 
گفتنی است به همراه هر دو تبلت جدید MeMO Pad یک TransCover برای محافظت از دستگاه و ایستاده نگه داشتن تبلت در زاویه مناسب برای دیدن فیلم و تایپ کردن ارایه شده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.