تلفن همراه

گوشی

June 17, 2013
8:47 دوشنبه، 27ام خردادماه 1392
کد خبر: 55639

آیفون بازهم قد می‌کشد

iphone5.jpg

خبرگزاری رویترز گزارش داده است تا پیش از فرا رسیدن سال آتی میلادی آیفون‌های بزرگتر به دست کاربران جهانی می‌رسند.
 
منابع آگاه گزارش دادند که اپل قصد دارد مدل جدید گوشی هوشمند آیفون را با نمایشگر بزرگتر تولید کند و آن را در دو مدل متفاوت با نمایشگرهای 4.7 و 5.7 اینچی به دست کاربران برساند.
 
به گزارش فارس به نقل از جی‌اس‌ام‌آرنا، این طور که خبرگزاری رویترز گزارش داده است، تا پیش از فرا رسیدن سال آتی میلادی آیفون‌های بزرگتر به دست کاربران جهانی می‌رسند. همچنین شایعاتی مطرح شده است که بر اساس آن گفته می‌شود اپل مدل‌های ارزان آیفون را در رنگ‌های مختلف وارد بازار می‌کند.
 
در حالی که شرکت اپل هنوز هیچ خبری را به طور رسمی در مورد نمایشگر بزرگتر آیفون منتشر نکرده است، باور این شایعات چندان هم غیرممکن است. این شرکت بزرگ آمریکایی هم‌اکنون نبرد رو در رویی را با گوشی‌های هوشمند 4.7 و 5 اینچی موجود در بازار آغاز کرده است و تجربه چند ماه گذشته نشان داده که اپل بخشی از سهم خود در بازار جهانی را به این گوشی‌ها واگذار کرده است.
 
عرضه گوشی هوشمند آیفون 5 در سال گذشته نشان داد که اپل قصد دارد از چارچوب گوشی‌های 3.5 اینچی فراتر رود. باید توجه داشت که از زمان عرضه نخستین مدل آیفون در 2007 تاکنون، تمام مدل‌های این محصول مبتنی بر نمایشگر 3.5 اینچی وارد بازار شدند.
 
لازم به ذکر است که علاوه بر آیفون 5S، اپل قصد دارد مدل ارزان‌تر این گوشی هوشمند را با بدنه پلاستیکی و در 5 یا 6 رنگ به دست کاربران جهانی برساند که این محصول به صورت متفاوت با آیفون اصلی ساخته می‌شود که فقط در رنگ‌های سفید و مشکی موجود است.
 
این طور که گفته می‌شود قیمت آیفون ارزان کمتر از 99 دلار خواهد بود که البته احتمال می‌رود این محصول تا سال 2014 وارد بازار نشود.
 
دیگر شایعات منتشر شده در خبرگزاری رویترز حاکی از آن است که آزمایش‌های لازم روی آیفون 5S و آیفون پلاستیکی از ماه آینده آغاز می‌شود تا طبق روال هر سال این محصولات در ماه سپتامبر به دست کاربران برسند. به گفته منابع آگاه آسیایی، شرکت اپل پیش‌بینی کرده است که در فصل چهارم سال جاری میلادی 20 میلیون دستگاه آیفون پلاستیکی را روانه بازار کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.