اپراتورها

تلفن همراه

June 18, 2013
19:41 سه شنبه، 28ام خردادماه 1392
کد خبر: 55673

رایتل: از هر جایی سیمکارت رایتل نخرید

اپراتور سوم تلفن همراه با انتشار بیانیه‌ای از مردم خواست به منظور جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی، برای خرید سیم کارت‌های رایتل صرفاً از مراکز خرید مورد تایید این اپراتور اقدام کنند.
 
 
در این اطلاعیه آمده است:« وب سایت رسمی رایتل به آدرس www.Rightel.ir، دفاتر فروش رایتل، مراکز پیشخوان دولت و مراکز خدمات ارتباطی مورد تایید که نام آنها در وب سایت رایتل آمده است، مراکز مجاز خرید سیم کارت این اپراتور هستند و کلیه مراکز دیگر که مجوز فروش سیم کارتهای رایتل را ندارند، مورد تایید این اپراتور نیستند.
 
روابط عمومی رایتل همچنین تاکید کرده است که قیمت سیم کارت‌های دیتا و اعتباری بدون احتساب مالیات ارزش افزوده 20 هزار تومان و قیمت سیم کارت‌های دائمی این اپراتور بدون احتساب مالیات ارزش افزوده، 120 هزار تومان است؛ لذا درخواست پرداخت وجه بیش از ارقام اعلام شده از سوی فروشندگان در هر شرایطی غیرقانونی است.
 
در پایان نیز با اشاره به برخی تماس‌های تلفنی سودجویانه برای فروش سیم‌کارت‌های رایتل به بهانه‌هایی چون اختصاص شماره‌های رند، شماره‌های مشابه شماره فعلی و یا شرکت در قرعه کشی، رایتل از شهروندان گرامی درخواست کرده است که به هرگونه تماس برای واریز وجه با موضوعات مذکور پاسخ مثبت نداده و مراتب را در اسرع وقت به مرکز تماس مشتریان رایتل به شمارۀ تماس 2920-021 یا مراجع قانونی ذی‌ربط اطلاع دهند.»
 
به گزارش ایسنا، مدتی است برخی شرکتها به منظور سودجویی با مشترکان تلفن‌های همراه (به ویژه کاربران سیم کارت های همراه اول) تماس گرفته و به آنها پیشنهاد می دهند در ازای پرداخت رقمی به مراتب بالاتر از قیمت سیم کارتهای رایتل، سیم کارت رایتل متناسب با شماره فعلی خود را خریداری کنند که در این میان اگرچه گاه کاربران موفق به خرید سیم کارت مورد نظر شده اند اما طی ماه های گذشته کلاهبرداری های متعددی هم به این شیوه رخ داده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.