بازی

فناوری اطلاعات

June 20, 2013
12:52 پنجشنبه، 30ام خردادماه 1392
کد خبر: 55705

پلی‌استیشن 3 خودتان را آپدیت نکنید

اگر شما همچنان به اجرای بازی‌های اصلی روی پلی‌استیشن 3 خود علاقه‌مند هستید و هنوز کنسول خود را هک نکرده‌اید، آپدیت جدید ارائه شده را دانلود نکنید.
 
 
به گزارش گروه بازی‌های ویدئویی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، برای اولین بار در کل تاریخ سونی، پلی استیشن دچار مشکل بزرگی هنگام آپدیت رسمی می‌شود. مشکل Brick شدن کنسول درست زمانی رخ می‌دهد که دانلود آپدیت به پایان می‌رسد.
 
این مشکل در حال حاضر برای تمامی کاربران پیش نیامده و عده‌ی زیادی پس از آپدیت دچار مشکلی نشده‌اند. اما طی اعلامیه‌ای غیر رسمی، به تمامی کاربران توصیه شده که PS3 خودشان را فعلا آپدیت نکنند و منتظر واکنش رسمی سونی به این ماجرا باشند.
 
کنسول‌های Brick شده به نمایندگی‌های سونی باز پس فرستاده خواهند شد و کاربران کنسول جدیدی را تحویل خواهند گرفت اما با توجه به محدودیت‌های مصرف کنندگان ایرانی و انتشار غیر رسمی این کنسول در ایران، در صورت خراب شدن دستگاه هیچ شخصی پاسخگو نخواهد بود، بنابراین تا اطلاع ثانوی از آپدیت دستگاه خود و انجام بازی‌های آنلاین بپرهیزید.
 
به زودی اطلاعات جدیدی از سمت سونی منتشر خواهد شد که با اطلاع از آن‌ها، خبر بروز رسانی خواهد شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.