تلفن همراه

گوشی

June 21, 2013
20:22 جمعه، 31ام خردادماه 1392
کد خبر: 55716

چینی‌ها باریک‌ترین گوشی هوشمند جهان را عرضه کردند

شرکت هوواوی گوشی هوشمند جدیدی را وارد بازار کرده است که Ascend P6 نام دارد و همان طور که از مدت‌ها قبل انتظار می‌رفت، این محصول ضمن داشتن امکانات پیشرفته بدنه بسیار باریکی دارد.
 
 
شرکت هوواوی این گوشی هوشمند را طی یک کنفرانس مطبوعاتی در شهر لندن معرفی کرده و توضیح داده است که Ascend P6 نمایشگر لمسی 4.7 اینچی دارد که تصاویر در آن با کیفیت 720 پیکسل به نمایش درمی‌آیند.
 
این گوشی هوشمند به تراشه ساخت شرکت هوواوی موسوم به K3V2 مجهز شده است. گوشی یاد شده پردازنده مرکزی چهار هسته‌ای از نوع Cortex-A9 دارد که توان هر یک از هسته‌های پردازشگر آن 1.5 گیگاهرتز اعلام شده است.
 
همچنین یک رم 2 گیگابایتی وظیفه اجرای سریع برنامه‌ها در گشوی را برعهده دارد و این طور که گفته می‌شود، شرکت چینی هوواوی Ascend P6 را بدنه باریک 6.18 میلیمتری تولید کرده است. هوواوی می‌گوید این محصول به قدری باریک است که می‌توان آن را باریک‌ترین گوشی هوشمند جهان دانست. همچنین لازم به ذکر است که این محصول 120 گرم وزن دارد.
 
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، از دیگر امکاناتی که در این گوشی هوشمند به کار رفته است می‌توان به دوربین دیجیتالی 8 مگاپیکسلی با قابلیت تصویربرداری با کیفیت 1080 پیکسل، دوربین دوم 5 مگاپیکسلی خصوص برقراری تماس‌های تصویری، حافظه داخلی 8 گیگابایتی و باتری پرقدرت 2000mAh اشاره کرد.
 
 
این گوشی هوشمند از شبکه مخابراتی LTE پشتیبانی می‌کند و برای آن قابلیت پشتیبانی همزمان از دو سیم‌کارت در نظر گرفته شده است. لازم به ذکر است که دیگر امکانات ارتباطی از جمله W-Fi، بلوتوث، HSPA، رادیو FM و … نیز در این گوشی به کار رفته است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.