تبلت

تلفن همراه

گوشی

June 25, 2013
18:12 سه شنبه، 4ام تیرماه 1392
کد خبر: 55808

گوشی غول‌پیکر سونی ضدآب و با قلم هوشمند عرضه می‌شود

طی هفته‌های گذشته شایعات فراوانی در مورد گوشی هوشمند جدید شرکت سونی با نام Xperia ZU منتشر شد. اما در خبرهای جدید آمده است این محصول که با نام Togari هم شناخته می‌شود به واسطه نمایشگر بزرگ و قلم هوشمندی که در آن به کار رفته با دیگر محصولات سونی متفاوت است.
 
Close window
 
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، یکی از تصاویر  اصلی منتشر شده از این گوشی نشان می‌دهد که کاربر گوشی هوشمند بزرگ Xperia ZU را در دست گرفته است و به کمک یک قلم هوشمند در حال کار کردن با آن است. در تصاویر دیگر این محصول در کنار دیگر گوشی‌های هوشمند بزرگ موجود در بازار گذاشته شده است و نشان می‌دهد که از آن‌ها بسیار بزرگتر است.
 
این محصول در تصاویر منتشر شده در کنار گوشی هوشمند Xperia ZR سونی با نمایشگر 4.55 اینچی و Galaxy S4 سامسونگ با نمایشگ 5 اینچی قرار داده شده است و کارشناسان می‌گویند که نمایشگر آن 6.44 اینچ است.
 
اخباری که پیش‌تر در مورد این محصول ژاپنی منتشر شده بود نشان می‌داد که سونی برای آن نسخه 4.2.2 سیستم‌عامل اندروید را در نظر گرفته است و از دیگر امکانات ان می‌توان به پردازنده چهار هسته‌ای Snapdragon 800 اشاره کرد. همچنین گفته شده است که این محصول از استاندارد IP58 پیروی می‌کند و به همین خاطر می‌توان آن را در خانواده گوشی‌های هوشمند ضدآب و ضد گردوغبار طبقه‌بندی کرد.
 
شرکت سونی طی هفته جاری کنفرانس مطبوعاتی را برگزار می‌کند که در آن گوشی هوشمند غول‍‌‌‌‌پیکر Xperia ZU به صورت رسمی معرفی می‌شود.
 
Close window
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.