تلفن همراه

گوشی

June 29, 2013
17:45 شنبه، 8ام تیرماه 1392
کد خبر: 55892

اخراج کارمندان شعبه فروخته شده نوکیا به Renesas

شرکت Renesas Electronics اعلام کرد مرکز تولید مودم‌های LTE خود را که در اواخر سال 2010 میلادی به قیمت 200 میلیون دلار از شرکت نوکیا خریداری کرده بود، تعطیل خواهد کرد.
 
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این شرکت توضیح داد که به دلیل شرایط پیش‌بینی نشده حاکم بر بازار و بروز مشکلات مالی فراوان قصد دارد این شعبه خود را تعطیل کند و در عوض تمرکز اصلی گروه شرکت‌های خود را بر فعالیت‌های اصلی متمرکز نماید.
 
شرکت Renesas پیش از این گفته بود که به دنبال بروز برخی نگرانی‌ها تلاش خود را برای فروش این شعبه خود آغاز کرده است و متاسفانه تاکنون هیچ خریداری برای این مرکز پیدا نکرده است. این کارخانه در شرایطی و وضعیتی به‌سر می‌برد که شرکت Renesas از آن با عنوان "ضرر بزرگ" یاد می‌کند و از زمانی که این مرکز  را از نوکیا خریداری کرده، فقط با مشکل مالی مواجه شده است.
 
گروه شرکت‌های Renesas در نظر دارد در این کارخانه فعالیت‌های خود را برای تولید محصولات غیر از مودم‌های LTE ادامه دهد. لازم به ذکر است که این گروه شرکت‌ها سال گذشته به مبلغ 1.8 میلیارد دلار از دولت ژاپن کمک مالی گرفت.
 
این شرکت هم‌اکنون در کشور فنلاند 1100 کارمند دارد و علاوه بر این 300 کارمند در هند و 30 کارمند در کشور چین را تحت پوشش خود قرار داده است. طبق آخرین پیش‌بینی‌های انجام شده با اجرای تصمیمات جدید بخش قابل ملاحظه‌ای از این کارمندان تا پایان سال جاری میلادی اخراج خواهند شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.