رگولاتوری

July 2, 2013
17:09 سه شنبه، 11ام تیرماه 1392
کد خبر: 55943

بهره‌گیری وزارت ارتباطات از شهرت تیم پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس و وزارت ارتباطات و فن آوری اطلاعات تفاهمنامه همکاری امضا کردند.
 
 
قرارداد تفاهمنامه همکاری باشگاه پرسپولیس با وزارت ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات با حضور محمد حسن نامی، وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات و محمد رویانیان امضا شد.
 
بر اساس این تفاهمنامه، باشگاه پرسپولیس از امکانات باشگاه پیام که زیر مجموعه وزارتخانه ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات است، استفاده خواهد کرد.
 
 
محمد حسن نامی در مراسم امضای این تفاهم نامه به ذکر توضیحاتی درباره باشگاه پیام پرداخته و عنوان کرد:‌ امروز تیم‌های ورزشی ما نمود قدرت ایران در زمینه‌های مختلف از جمله توانمندی فکری و جسمی جوانان به شمار می‌رود و نمود یک جامعه پیوسته از نظر فرهنگی و اجتماعی هستند.
 
وی ادامه داد: وقتی تیم فوتبال ما در مسابقه‌ای برنده می‌شود تمام دنیا متوجه این می‌شوند که ایران در زمینه‌های مختلف فعال است و همین موضوع می تواند تبلیغات منفی استکبار را بی اثر سازد و به همین دلیل همه ما وظیفه داریم درهمین زمینه هر تلاشی که از دست‌مان بر می‌آید را انجام دهیم.
 
وی با بیان این‌که با همکاری تیم پرسپولیس می توان از شهرت این تیم بهره گرفت و در ارتقای سلامت و ورزش دوستی اعضای باشگاه پیام و کارمندان وزارت ارتباطات استفاده کرد، اظهار کرد: من حتی در کشورهای خارجی هم دیده‌ام که عده‌ای عاشق تیم پرسپولیس هستند.
 
وزیر ارتباطات انگیزه تیم پرسپولیس از حضور در این عرصه را سرمایه‌گذاری برای کسب درآمد دانست و در عین حال با اشاره به حضور حمید استیلی در امضای این تفاهم نامه اظهار کرد: زمانی به مدت پنج سال در کره زندگی می کردم و در آن دوره در مسابقه فوتبال تیم ایران گل ارزشمندی به آمریکا زد. صبح فردای آن روز زمانی که ما به دفتر کار خود رفتیم، دیدیم چند گل از بخش‌های مختلف از جمله سفیر یونان ارسال شده است که برای ما علت ارسال این گل‌ها سوال بود اما بعد متوجه شدیم که به دلیل گل ایران به آمریکا بوده و متوجه این موضوع شدیم که حتی کشورهای دیگر هم از این گل خوشحال شده‌اند که این موضع ارزش بسیاری داشته است.
 
نامی در این مراسم همچنین از تیم‌های دیگر فوتبال کشور نام برده و راه را برای همکاری با این تیم‌ها باز دانست.
 
محمد رویانیان هم در این مراسم به ذکر توضیحاتی پرداخت و در عین حال به ایجاد شهر الکترونیکی توسط پرسپولیس در قشم اشاره کرد و گفت: به تازگی قرار بر آن است که وزارت ارتباطات شهرهای ارتباطات و فناوری اطلاعات مختلفی را راه‌اندازی کند که یکی از این شهرها در قشم خواهد بود.
 
وی درباره همکاری‌های باشگاه پرسپولیس با اپراتور چهارم ارتباطی هم اظهار کرد: همکاری دیگر ما با وزارت ارتباطات در حوزه اپراتور چهارم خواهد بود که این بحث هم در مناطق آزاد دنبال خواهد شد و اکنون به طور جدی در دست پیگیری قرار دارد و ورود ما در این حوزه‌ها صرفا جهت بهره برداری‌های تجاری است چرا که ما کار فنی این حوزه را بلد نیستیم و فقط به منظور تامین بخشی از نیازهای اقتصادی به این عرصه ورود کرده‌ایم.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.