تلفن همراه

گوشی

July 2, 2013
17:32 سه شنبه، 11ام تیرماه 1392
کد خبر: 55948

بهترین گوشی‌های هوشمند اندرویدی از نگاه کارشناسان

کارشناسان بر اساس آخرین بررسی‌های خود 5 گوشی هوشمند برتر اندرویدی را انتخاب و معرفی کرده‌اند.
 
به گزارش فارس به نقل از زد دی نت، کارشناسان بر اساس آخرین بررسی‌های خود 5 گوشی هوشمند برتر مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید را انتخاب و معرفی کرده‌اند.
 
این گوشی‌های هوشمند هم‌اکنون در بازار جهانی عرضه می‌شوند و به صورت گسترده مورد استقبال کاربران قرار گرفته‌اند. لیست این محصولات به قرار زیر اعلام شده است:
 
• گوشی هوشمند Nexus 4: گوگل علاوه بر آنکه سیستم‌عامل این محصول را تولید کرده است، در بخش طراحی و تولید سخت‌افزار این محصول هم نقش داشته است و به همین خاطر می‌توان آن را بهترین گوشی اندرویدی موجود دانست. این محصول شامل پردازنده چهار هسته‌ای 1.5 گیگاهرتز می‌شود، نمایشگر لمسی 4.7 اینچی با کیفیت WVGA IPS را در خود جا داده است، دوربین 8 مگاپیکسلی و دوربین دوم 1.3 مگاپیکسل دارد و با حافظه‌های داخلی 8 و 16 گیگابایتی عرضه می‌شود.
 
• گوشی هوشمند HTC One: این محصول که با امکانات پیشرفته خود مورد استقبال جهانی قرار گرفته است، بدنه آلومینیومی زیبایی دارد که آن را از دیگر گوشی‌های موجود در بازار مجزا می‌سازد. برای این گوشی هوشمند پردازنده چهارهسته‌ای 1.7 گیگاهرتزی، نمایشگر لمسی 4.7 اینچی از نوع Super LCD با کیفیت Full HD، دوربین 4 مگاپیکسلی، دوربین دوم 2.1 مگاپیکسلی و حافظه‌های داخلی 32 و 64 گیگابایتی در نظر گرفته شده است.
 
• گوشی هوشمند Galaxy S4 سامسونگ: این محصول که مدت کوتاهی از زمان عرضه آن می‌گذرد، بهترین گوشی تولید شده در شرکت کره‌ای سامسونگ است که گوی سبقت را از تمام رقبای اندرویدی خود در بازار جهانی ربوده است. از مهم‌ترین امکانات به کار رفته در این گوشی هوشمند می‌توان به پردازنده چهار هسته‌ای 1.9 گیگاهرتزی، نمایشگر لمسی 5 اینچی از نوع AMOLED، دوربین دیجیتالی 13 مگاپیکسلی، دوربین دوم 2 مگاپیکسلی، حافظه‌های داخلی 16، 32 و 64 گیگابایتی و پشتیبانی از کارت حافظه microSD اشاره کرد.
 
• گوشی هوشمند Xperia Z سونی: این محصول که در خانواده پیشرفته‌ترین گوشی‌های هوشمند طبقه‌بندی می‌شود، قابلیت ضدآب و ضدگرد و غبار دارد که این مسئله آن را از تمام گوشی‌های هوشمند موجود در بازار جهانی مجزا می‌سازد. این گوشی شامل پردازنده چهار هسته‌ای 1.5 گیگاهرتزی، نمایشگر لمسی 5 اینچی از نوع TFT 1080، دوربین دیجیتالی 13 مگاپیکسلی، دوربین دوم 2 مگاپیکسلی، حافظه داخلی 16 گیگابایتی و قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه microSD می‌شود.
 
• گوشی هوشمند Galaxy Note II سامسونگ: اندازه بزرگ این محصول باعث شده است تا آن را دستگاهی بین گوشی‌های هوشمند و رایانه‌های لوحی بدانند. نکته‌ای که این محصول را از دیگر گوشی‌های هوشمند موجود در بازار جهانی مجزا می‌سازد قلم هوشمند آن است. از مهم‌ترین امکانات به کار رفته در این دستگاه می‌توان به پردازنده چهار هسته‌ای 1.6 گیگاهرتزی، نمایشگر لمسی 5.5 اینچی از نوع Super AMOLED HD، دوربین دیجیتالی 8 مگاپیکسلی، دوربین دوم 1.9 مگاپیکسلی و حافظه‌های داخلی 16، 32 و 64 گیگابایتی اشاره کرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.