اینترنت و شبکه

باندپهن سیار

فناوری اطلاعات

July 12, 2013
16:37 جمعه، 21ام تیرماه 1392
کد خبر: 56142

یک ساعته مشترک وایمکس ایرانسل شوید

ایرانسل ازامکان تحویل فوری سرویس وایمکس به متقاضیان علاقه‌مند خبر داد.
 
به گزارش ایسنا، اپراتور دوم اعلام کرد که متقاضیان اینترنت وایمکس ایرانسل می‌توانند به سهولت و تنها از طریق مراجعه به یکی از نمایندگی‌های منتخب وایمکس ایرانسل و تحویل مدارک ثبت نامی و پرداخت وجه، در کمتر از یک ساعت مودم وایمکس دلخواه خود را تحویل گرفته و از اینترنت پرسرعت بی‌سیم مبتنی بر وایمکس ایرانسل استفاده کنند.
 
مشترکین خانگی برای ثبت نام، کافی است با در دست داشتن کپی کارت ملی و یا گذرنامه و کپی یکی از قبوض آب، برق، گاز و یا تلفن محل سکونت خود به یکی از نمایندگی‌های مجاز منتخب ایرانسل مراجعه و ثبت نام خود را تکمیل کنند.
 
مشترکین شرکتی حقیقی نیز به منظور ثبت نام و انتخاب طرح‌های تعرفه با سرعت بالاتر از ۱۲۸ کیلوبیت برثانیه باید ضمن در دست داشتن مدارک فوق، معرفی نامه رسمی منطبق بر ضوابط سازمان تنظیم مقررات وارتباطات رادیویی از محل کار یا تحصیل خود نیز به همراه داشته و به یکی از نمایندگی‌های مجاز ایرانسل مراجعه و ثبت نام خود را کامل کند.
 
جهت ثبت نام مشترکین شرکتی حقوقی نیز معرفی نامه رسمی، کپی کارت ملی نماینده شرکت، کپی قبض آب، برق، گاز یا تلفن حاوی کد پستی آدرس درخواستی به همراه روزنامه رسمی و اساسنامه شرکت لازم است.
 
متقاضیان وایمکس ایرانسل می توانند جهت پرداخت هزینه‌های خود در زمان ثبت نام و فعال سازی از یکی از روش‌های متنوع پرداخت اینترنتی با استفاده از کارت‌های عضو شبکه شتاب، خرید کارت شارژ و بارگذاری اینترنتی، مراجعه حضوری به شعب بانک و یا قابلیت پرداخت سریع از طریق وب سایت ایرانسل استفاده کنند و مودم فعال شده خود را پس از انجام تنظیمات توسط نمایندگی به صورت فعال تحویل گرفته و بلافاصله استفاده از آن را آغاز کنند.
 
مشترکین فعلی وایمکس ایرانسل نیز جهت پرداخت هزینه اشتراک خود می توانند از روش های متنوع پرداخت اینترنتی از جمله استفاده از کارتهای عضو شبکه شتاب، خرید کارت شارژ و بارگذاری اینترنتی، انتقال خط به خط، پرداخت تلفنی با استفاده از کارت های عضو شتاب و نیز از طریق وب سایت رسمی ایرانسل اقدام کنند.
 
بنا بر اعلام، در دوره ارائه طرح‌های تشویقی، قیمت مودم‌های ارائه شده در نمایندگی های منتخب ایرانسل که مشخصات آنها در وب سایت رسمی ایرانسل به آدرس www.irancell.ir در اختیار علاقه‌مندان قرار دارد، نیز شامل تخفیف‌های ویژه خواهد بود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.