اپراتورها

تلفن همراه

July 16, 2013
9:51 سه شنبه، 25ام تیرماه 1392
کد خبر: 56207

کمپین سلامت به زودی با همکاری همراه اول راه اندازی می شود

مسئول مرکز فناوری های ارتقا نوین سلامت وزارت بهداشت از راه اندازی کمپین سلامت خبر داد.
 
مهندس اسدی، مسئول مرکز فناوری های ارتقا نوین سلامت در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران افزود: در حال رایزنی با همراه اول هستیم تا یک کمپین اطلاعات سلامت ایجاد کنیم در واقع این یک سامانه است که از طریق آن 50 سرویس الکترونیک را می‌توان روی موبایل نصب و تعریف کرد. 
 
وی گفت: به عنوان مثال با نصب این کمپین مردم می توانند از طریق آن به میزان افسردگی، استرس و اضطراب خود را اندازه گیری کنند و پلاک های سلامت دریافت کنند.
 
مسئول مرکز فناوری های ارتقاء سلامت وزارت بهداشت گفت: دو شماره پیامک 20115 و 21115 به منظور اطلاع رسانی در مورد موارد تغذیه و سلامت در ماه رمضان برای مردم راه اندازی شده است.
مهندس اسدی مسئول مرکز فناوری ارتقا قانون سلامت وزارت بهداشت در گفتگو با خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران در خصوص پیام های روزانه ارزش افزوده سلامت گفت: امروزه ضریب نفوذ تلفن همراه از مرز 108 درصد گذشته است یکی از امکانات استفاده از تلفن همراه استفاده از پیامک است که از دو طریق به مخاطب ارسال می شود. 
  
وی افزود: یک سری از پیامک ها سازمانی و تبلیغاتی هستند که به مخاطب ارسال می شود و پولی از فرد دریافت نمی شود یک سری دیگر از پیامک ها شخصی بوده فرد خود مخاطب را انتخاب می کند که به این نوع استفاده پیامک ارزش افزوده عنوان می شود. 
  
اسدی با بیان اینکه با همراه اول تفاهم شده است و سامانه ارزش افزوده سلامت 20115 و 21115 راه اندازی شده است عنوان کرد: کلیه مباحث سلامت را در بر می گیرد و مردم می توانند با ارسال این کدها اطلاعاتی در خصوص سلامت و ماه رمضان بگیرید. 
  
وی خاطرنشان کرد: کسانی  که پیام کوتاه 20115 ارسال کنند پیامک تغذیه ای و 21115 اطلاعات مربوط به سلامت عمومی را می توانند دریافت کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.