تجارت الکترونیک

تلفن همراه

گوشی

July 21, 2013
23:25 یکشنبه، 30ام تیرماه 1392
کد خبر: 56283

گوشی‌تان را چک کنید و پول به جیب بزنید!

اسمارت فونها به یکی از اجزای لاینفک زندگی تبدیل شده‌اند. معمولا هر فرد روزانه چندین و چند بار گوشی موبایل خود را چک می‌کند. اما قضیه وقتی جالب می‌شود که بدانید با یک نرم افزار جدید اندرویدی کاربران می‌توانند با هر بار باز کردن صفحه نمایش گوشی خود، مقداری پول به جیب بزنند.
 
به تازگی نرم افزار جدیدی به نام لاکت (locket) به بازار عرضه شده که بوسیله آن با هر بار باز شدن قفل نمایشگر گوشی شما، مقداری پول به حساب فرد واریز می‌شود.
 
کارکرد این نرم افزار به این طریق است که در واقع فضای نمایشگر گوشی را از شما اجاره می‌کند و تبلیغات بازرگانی شرکت‌ها یا مشاغل مختلف را برایتان می‌فرستد و بار ارسال هر آگهی، مبلغی پول به شما پرداخت می‌شود.
 
این نرم افزار از کاربر اطلاعاتی از قبیل سن، جنسیت و مکان زندگی را می‌پرسد تا تبلیغاتی متناسب با فرد را برایش بفرستد.
 
مبلغ پولی که این نرم افزار به کاربر پرداخت می‌کند، یک سنت برای هر بار باز کردن صفحه نمایش است و پرداختها محدود به سه مرتبه در هر ساعت هستند به این معنی که در هر ساعت بیشتر از سه سنت پرداخت نمی‌شود، اما در زمان طولانی مبلغ قابل توجهی خواهد شد و اگر یک کاربر در هر ساعت شبانه روز سه آگهی را دریافت کند، طی یک سال 262 دلار و 80 سنت دریافت خواهد کرد.
 
همچنین کاربر می‌تواند با معرفی این نرم افزار به هر کاربر دیگر یک دلار کسب کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.