اپراتورها

تلفن همراه

July 22, 2013
23:51 دوشنبه، 31ام تیرماه 1392
کد خبر: 56309

مسابقه عکس و فیلم رایتل با موضوع ماه رمضان

رایتل مسابقه عکاسی و فیلم کوتاه با موضوع ماه مبارک رمضان با عنوان یک ماه کامل برگزار کرده است.
 
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، در این مسابقه آثاری که بیشترین لایک را به دست بیاورند، به عنوان برندگان این مسابقه معرفی می‌شوند.
 
مشترکان رایتل برای شرکت در مسابقه فیلم کوتاه می‌توانند به وب‌سایت آپارات به آدرس www.aparat.com مراجعه کرده و گزینه ثبت‌نام را انتخاب کنند. در این مرحله لینک‌ثبت نام از طریق ایمیل ارسال شده و پس از انجام مراحل ثبت‌نام و عضویت، کاربران می‌توانند برای شرکت دادن ویدئو خود در مسابقه ماه کامل، با مراجعه به صفحه مسابقه به نشانی www.aparat.com/mahekamel ویدیو خود را آپلود کنند سپس آدرس ویدیو خود را با دوستان به اشتراک گذاشته تا با کلیک روی گزینه لایک، امتیاز بگیرند.
 
برای شرکت در مسابقه عکاسی نیز می‌توان به وب‌سایت لنزور به آدرس www.lenzor.com مراجعه کرده و گزینه ثبت‌نام را انتخاب کرد. پس از انجام مراحل ثبت‌نام و عضویت، می‌توان برای شرکت دادن عکس خود در مسابقه ماه کامل به صفحه مسابقه "یک ماه کامل" به نشانی www.lenzor.com/mahekamel رفته و عکس خود را در آنجا آپلود کرد. سپس آدرس عکس با دوستان به اشتراک گذاشته شود تا با کلیک روی گزینه لایک، امتیاز دهند.
 
مشترکان رایتل حتما در فرایند ثبت‌نام باید شماره تلفن خود را ذکر کنند تا در صورت برنده شدن با آنها تماس گرفته شود.
شرکت در این مسابقه برای عموم آزاد است و آثار می‌توانند به صورت تک رنگ، سیاه و سفید و یا رنگی باشند.
تمامی عکس‌ها باید فاقد قاب بوده و با فرمت jpg و با حجم حد اکثر 4 مگابایت ارسال شوند و حداکثرحجم فیلم ارسالی نباید بزرگتر از 100 مگابایت باشد.
برگزارکننده حق استفاده از آثار پذیرفته شده را با ذکر نام عکاس برای خود محفوظ می‌دارد و درصورتی‌که بیش از یک اثر ارسال می‌شود، هراثر باید عنوان متفاوت داشته باشد.
چنانچه از فرد یا افرادی نیز عکس و فیلم تهیه می‌شود، باید از اشخاص، رضایت‌نامه مکتوب دیافت شود و بدیهی است تمامی مسائل حقوقی برعهده شرکت کننده است.
رایتل مجاز به استفاده از آثار ارسالی شرکت‌کنندگان در تمامی فعالیت‌های تبلیغاتی خود است و تنها در صورتی جایزه به برنده تعلق می‌گیرد که خالق یا صاحب امتیاز اثر ارسالی باشد.
جوایز بخش فیلم این مسابقه برای نفر اول یک دستگاه iMac، یک سیم‌کارت دیتای رایتل و مودم دانگل، برای نفر دوم یک دستگاه MacBook Pro، یک سیم‌کارت دیتای رایتل و مودم دانگل و برای نفر سوم، یک دستگاه iPhone 5 و یک سیم‌کارت دائمی رایتل است.
جوایز بخش عکس نیز برای نفر اول یک دوربین Canon 6D به همراه لنز، یک سیم‌کارت دیتای رایتل و مودم دانگل، برای نفر دوم دوربین Canon 700D، یک سیم کارت دیتای رایتل و مودم دانگل و برای نفر سوم دوربین Canon 650D، یک سیم‌کارت دیتای رایتل و یک مودم دانگل است.
رایتل همچنین در نظر دارد به آن دسته از شرکت‌کنندگانی که آثار فاخری را ارسال کرده‌اند اما نتوانسته‌اند امتیاز لازم را در بخش امتیازدهی کاربران به دست آورند، جوایزی اهدا کند. داوری این بخش برعهده اساتید مطرح عکاسی و فیل‌مسازی است و به نفرات برگزیده مسابقه فیلم و عکس یک دستگاه iPad و یک سیم‌کارت دیتای رایتل اهدا می‌شود.
طبق تفاهم با موسسه خیریه بهنام دهش پور نیز به ازای هر 10 هزار لایک (رای مثبت) یک آرزو از درخت آرزوهای کوکان مبتلا به سرطان، برآورده خواهد شد.
بچه‌های مبتلا به سرطان تحت حمایت خیریه بهنام دهش پور، آرزوهای خود را به یک درخت نمادین به نام "درخت آرزو" در خیریه می‌چسبانند و خیرین، هر آرزویی را که مایل باشند، برآورده می‌کنند.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.